środa, 29 lutego 2012

MIYO- mini drops nr. 29 i Euphoria rainbow nails nr. 64

Siemaneczko! :) :) :)
Już chyba wiecie, że jestem LAKIERO-maniaczką, ale ostatnio staram się nie kupować lakierów. A jeśli już coś kupie, to musi to być coś czego, naprawdę nie mam. No i właśnie w przeciągu ostatnich kilku tygodni, moja kolekcja powiększyła się tylko o 2 lakiery. Oba lakiery są firm, których wcześniej nie miałam i mają niesamowite, nowe dla mnie kolory. Oto one:

Pierwszy lakier, który kupiłam jest z nowej marki MIYO. Kosztował mniej niż 5 złotych, za 8 ml. Przyciągnął mnie do niego jego kolor- głęboka zieleń ze złoto-zielonymi drobinkami. Na pierwszym zdjęciu widać to zdecydowanie lepiej.

Lakier łatwo się nakłada i szybko schnie, ale nie jest zbyt trwały. Wygląda dobrze przez około 2 dni, bez użycia utrwalacza.Po pomalowaniu paznokcie, pachną owocami - papayą i mango. Mój kolor to 29

W drugim lakierze powoli się zakochuje. Nigdy nie spodziewałam się, że tego typu kolor tak mi się spodoba. Lakier jest marki Euphoria i kosztował 11 złotych. Kiedy zobaczyłam go na półce, coś mnie do niego ciągnęło. Nie mogłam określić jaki jest to kolor. W zależności od padania światła raz jest błękitny, raz perłowy, czasem szary. Efekt jest niesamowity i już wiele osób, zwróciło na niego uwagę na moich paznokciach. Mój kolor to numer 64.

Lakier ładnie się nakłada i szybko schnie, a do tego jest baaaardzo trwały. Może się utrzymać na paznokciach w dobrym stanie nawet przez 7 dni! Bardzo ładnie błyszczy i przykuwa spojrzenia. Szkoda, że na zdjęciach kolor nie wygląda tak dobrze jak w rzeczywistości. Na pewno kupie sobie jeszcze inne kolory, właśnie tej marki, bo warto.


Jak się Wam podobają , moje nowości? :)

5 komentarzy:

  1. Wg mnie MIYO jest przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba są fantastyczne, ale w tym drugim się zakochałam! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. mam tą zielen ale nie mialam okazji jeszcze pomalowac paznokci nawet, jakos zapominalam o nim ale fajnie wyglada (fakt ze masz ladniejsze paznokcie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ładny, ale jego trwałość trochę mnie denerwuje.

      Usuń
  4. Үouг article has establіshed uѕeful to us.
    It’s very informаtіve and you're simply naturally extremely educated of this type. You get exposed our sight to numerous views on this subject matter along with interesting and strong content.
    Feel free to visit my site - Klonopin

    OdpowiedzUsuń