wtorek, 7 lutego 2012

Moja ogranizacja kosmetyków .

Hej ;)
Wiele osób prosiło mnie o filmik poświęcony temu, gdzie ,,mieszkają" moje kosmetyki. No i w końcu taki zrobiła i zapraszam Was do obejrzenia ;) Na blogu pokażę Wam kilka zdjęć i krótko powiem co i jak :)

Większość moich kosmetyków przechowuje właśnie w tej szafce. Na samej górze mam przybory, które potrzebne mi są na co dzień. W żółtym koszyku trzymam moje paletki, róże, bronzery, podkłady itp. Obok w kubeczku mam swoje pędzle, i tusze do rzęs, a w przezroczystym pojemniczku znajdują się moje kredki i konturówki. Tuż obok nich stoją moje kremy, jedwab, lakier i lusterko. To białe pudełeczko skrywa w sobie pojedyncze cienie, pigmenty, korektory, eye linery itp. Tutaj zawsze też stoi lakier, który mam na paznokciach w razie konieczności poprawek.
W szufladzie znajduje się królestwo moich wszystkich produktów do ust, próbek, maseczek i paru akcesoriów. Na niższej półce znajdują się pudła pełne moich lakierów do paznokci ( o nich też wkrótce pojawi się filmik). Na pudłach znajduje się też paleta moich cieni kolorowych. Dolna półka kryje w sobie, moje odżywki do paznokci, różne odżywki do włosów, balsamy i rzeczy, których używam rzadziej.


Obok szafki stoją dwie torby, w których czekają kosmetyki, kupione gdzieś na promocji, tak na zapas. Różne kremy, toniki itp. :)

W tej szafce chowam kosmetyki do pielęgnacji, których obecnie stosuje. A więc, kremy, toniki, peelingi itp. Tutaj również stoją moje perfumy i wody toaletowe, oraz różne ozdoby do paznokci np. cyrkonie, czy naklejki. Oprócz tego mam tu waciki, patyczki, zmywacz do paznokci i rzeczy, których używam rzadko.

Te szufladki kupiłam w Biedronce. Są naprawdę super! W pierwszej szufladce, znajdują się pilniczki, polerki, kremy do rąk itp. W drugiej moja biżuteria. W ostatniej różnego rodzaju maseczki, próbki itp.

No i tak to wszystko wygląda. Jak widzicie, nie jest to jakaś idealna organizacja, ale mi odpowiada. :)

3 komentarze: