wtorek, 14 lutego 2012

KissBox- Luty 2012

Cześć dziewczyny!
Koło 12 w południe dotarł zakupiony przeze mnie lutowy-walentynkowy KissBox. Chciałabym Wam pokazać co znalazło się w środku:)



Jak zawsze wszystko jest pięknie zapakowane. KissBox oprócz pięknego pudełeczka, dołącza liścik i opis wszystko produktów, które znalazły się w środku.





Ponieważ dziś walentynki, KissBox dołączył mały akcencik- serduszko.



A oto zawartość KissBoxa! Prezentuje się naprawdę dobrze.




1. HudSalva Silnie nawilżająca maść/krem do skóry dłoni i stóp- HUDOSIL
2. Amargan Hair Therapy Oil
3. Krem z kwasem pilrogronowym, azelainowym i salicylowym- BANDI
4. Build- up Mascara Extra Volumne- IsaDora
5.Frutty Amazing Glaze- IsaDora
6. JOHN FRIEDA COLLECTION: Fritz -Ease
+ serduszkowy podgrzewacz :)



Ja jestem bardzo zadowolona z zawartości tego KissBoxa. W tym miesiącu po raz ostatni ,,całuśne" pudełeczko kosztuje 25 złotych, jego cena wzrośnie do 35 złotych. Więcej informacji znajdziecie na stronie kissbox.pl i ich stronie na facebooku.
Pojawiła się informacja o tym, że błyszczyk z IsaDory jest przeterminowany, a ważność tuszu to już tylko 3 miesiące. Jak na razie nie mam więcej informacji. Nie wiadomo czy jest to prawda i o co w ogóle chodzi. Kiedy tylko czegoś się dowiem, dam Wam znać
Wieczorem zapraszam Was do obejrzenia filmiku. Pojawi się on za jakieś 4 godziny.

Jestem ciekawa Waszego zdania na temat tego KissBoxa :)

4 komentarze:

  1. co do oskarżania isa dory powiem tylko jedno...
    http://kolorowypieprz.blogspot.com/2012/02/sprawdzanie-daty-kosmetykow-po-numerze.html

    przeczytaj proszę mój post, to spadniesz z krzesła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam, przeczytałam. Ja podchodzę do tej sprawy bardzo na luzie i nie rzucam gromów ani na KissBoxa, ani na IsaDore. Czekam, aż wszystko się wyjaśni.

      Usuń