sobota, 11 lutego 2012

Przegląd prasy: Vogue ,część 1

Cześć kochani!
Dziś mam coś specjalnego. Dzięki mojej przyjaciółce, mogę przez kilka dni rozkoszować się przeglądaniem francuskich czasopism. Postanowiłam podzielić się z Wami moją radością i pokazać Wam co nieco ze środka kolorowych gazet.

Dziś część 1 , w której skupie się na pokazaniu grudniowego wydania ,,Vogue". Tak wygląda okładka:


Pierwsze strony to głównie reklamy: perfum, podkładów, biżuterii czy ciuchów.

























A tutaj troszkę naszej Polski, czyli Anja Rubik:


Ta kolekcja strasznie mi się podoba. Cudne buty, kolory, dodatki....







Ta sukienka spodobała mi się od razu:



Jak widać motywy zwierzęce, są nadal modne.





Nieśmiertelna czerń w połączeniu ze srebrem:


A tutaj złoto. Najbardziej podobają mi się bransoletki:



I bardzo kobieca czerwień. Mój wzrok od razu przykuła torebka z kokardą i szpilko-kapcie :P


Moda biurowa. Zwróćcie uwagę na czerwone usta i paznokcie, oraz dość ciemny brązowy makijaż oka:



Czerwone usta, myyyy.....



Bardzo odważne makijaże. W pierwszym dominuje czerń,mocno wykonturowana twarz i gęste nie ułożone brwi. Drugi niego spokojniejszy, ale dość mocny.



Piękna szminka ze złotymi drobinkami, ciekawe paznokcie i przykuwający wzrok makijaż oka. Niezwykłe połączenie złota, brązu i różu.





A tutaj zbiór kilku kosmetyków:



Kolekcja H&M. Podobają mi się sukienki :)







Te stylizacje, są bardzo w moim stylu:






Tu coś bardzo odważnego. Nacisk na złoto i błyszczącą twarz z mocnym makijażem:






Coś dla kobiet, które lubią męski styl:




Stylizacje imprezowe:






Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że te zdjęcia Was zaciekawiły i zainspirowały. Już niedługo ,,poczytamy" kolejną gazetę. :)

1 komentarz: