środa, 12 września 2012

Garnier, krem BB do skóry tłustej i mieszanej

Hej, hej!
Dzisiaj mam dla Was recenzję nowego BB kremu od Garniera, kierowanego do osób z cerą tłustą, bądź mieszaną. Cerę mieszaną mam właśnie ja i kiedy dowiedziałam się o tym produkcie, po prostu musiałam go mieć. Jeżeli zraziłyście to pierwszego kremu BB jaki wypuściła firma Garnier, to możecie być pewne, że ta nowość spodoba Wam się o wiele bardziej.




 Producent obiecuje, że produkt: nawilża, długotrwale zapobiega błyszczeniu i matuje,maskuje pory i niedoskonałości, wyrównuje koloryt i nadaje skórze zdrowy blask, zapewnia ochronę UV- SPF 20.

A teraz zobaczcie jak produkt, wygląda na moje twarzy



 Jestem  zadowolona z tego produktu. Jego największym plusem jest to, że naprawdę matuje buzię i to na długo. Po nałożeniu  błyszczy się na twarzy, ale po chwili jakby zastyga. Nie tworzy maski, a jednak twarz jest całkowicie matowa. Wyrównuje koloryt, zakrywa zaczerwieniania i drobne niedoskonałości. Jeśli Wasza twarz potrzebuj mocnego krycia, to będziecie potrzebowały korektora. Krem BB może też posłużyć jako baza pod podkład, która pięknie zmatowi skórę.



 Do wyboru macie dwa kolory, przeznaczone do skóry jasnej lub śniadej. Obecnie produkt jest w promocji w drogeriach ,,Natura" i możecie go kupić za 15 złotych i 99 groszy. Regularna cena to 20-21 złotych.
Jego konsystencja jest bardzo lekka, dzięki czemu aplikacja jest łatwa i prosta. Bardzo podoba mi się precyzyjny aplikator tego produktu. Na buzi utrzymuje się cały dzień, nawet gdy temperatura przekracza 25 stopni. Warto dodać, że pojemność tubki jest o 10 ml mniejsza od pierwszego kremu BB jaki wypuściła firma Garnier. Ale za to ma wyższy SPF.


Osobiście jestem zachwycona tym produktem. Myślę, że spodoba się on wielu dziewczynom. Ja gorąco polecam go wszystkim, którzy mają cery tłuste i mieszane. :)
Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tego produktu, to czekam na nie w komentarzach :)

10 komentarzy:

  1. No recenzja jest bardzo kusząca, może kiedyś go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyzwoite krycie jak na krem tonujący. Ładnie wygląda na twarzy.
    Jak dla mnie duży plus za spf 20.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wersję podstawową i bardzo ją lubię. Na tą być może też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na tą pierwszą wersję nie narzekam. Jednak ta jest naprawdę super.

      Usuń
  4. Dzis zobaczyłam w gazetce Natury, że wypuścili krem do cery tłustej. Więc Twoja recenzja jest dla mnie bardzo pomocna;) Na pewno wypróbuję w przyszłości, jak wykończę Alterrę, choć używam jej rzadko, bo za słabo matuje i potrzebuję podkładu do krycia. Miałaś Alterrę? Myślisz, że ten jest lepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam Alterry, także nie wiem. Ale ten z Garniera naprawdę fenomenalnie matuje.

      Usuń
    2. alterra i ten garnier to dwa zupełnie różne produkty. Alterra w porównaniu z nim tylko wyrównuje koloryt, zupełny brak krycia. Garnier kryje co nie co.

      Od jakiego czasu używasz tego kremu?

      Usuń
  5. Bardzo dziękuję za komentarz :) Obserwuję :)
    A Garnier BB chętnie wypróbuję :)
    Pozdrawiam,

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam właśnie ostatnio jego reklamy. Jestem ciekawa, czy naprawdę będzie działał na dziewczyny z tłustą cerą.

    OdpowiedzUsuń