niedziela, 29 grudnia 2013

Wibo, Express Growth, nr.34 + Golden Rose, Jolly Jewels, nr.101, czyli propozycja sylwestrowego manicuru.

Hej :)
Sylwester zbliża się wielkimi krokami. Dzisiaj pokażę Wam jak szybko przemienić paznokcie w imprezową, połyskującą ozdobę. Potrzebujecie tylko dwóch lakierów i chwili czasu. I wcale nie musicie być mistrzyniami w zdobieniach. :)


A oto moja propozycja. Ostanio taki manicure, zrobił furorę wśród moich znajomych. Może dlatego, że zdecydowanie przyciąga wzrok i pięknie błyszczy?

Wykonałam go przy pomocy tych lakierów. Jako baza posłużył mi mój ulubieniec, wręcz ideał wśród czarny lakierów, marki Wibo z serii Express growth. Jest to numerek 34, a kosztuje około 6 złotych. Następnie nałożyłam lakier z zeszłorocznej, ale wciąż dostępnej kolekcji Golden Rose- Jolly Jewels. Jest to numerek 101, kosztuje około 10-12 złotych. Jak widzicie jest to bezbarwny lakier z zatopionymi kolorowymi ścinkami. Najładniej prezentuje się na ciemnych lakier- granacie, czerni lub fiolecie.

Lakiery szybko wysychają i długo trzymają się na paznokciach ;)

Jaki manicure będzie królował na Waszych sylwestrowych paznokciach? :)

6 komentarzy:

  1. Ja najpierw muszę zrobić szturm na sklepy kosmetyczne i znaleźć jakiś wystrzałowy kolorek :) Nie ukrywam, że mam na celowniku lakiery Golden Rose :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowny i prosty w zrobieniu efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wszelkie flejksy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się. Czerń + brokat lub flejksy zawsze dobrze wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. takie połączenie mi się podoba ;) 120 fanka Wita :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam takie pazurki na sylwestra ;)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń