niedziela, 22 grudnia 2013

Golden Rose, Carnival 01 + Rimmel, Salon Pro 703, czyli świąteczno-malarskie paznokcie :)

Cześć! :)
Pokażę Wam dziś dwa lakiery, które ostatnio bardzo polubiłam i bez przerwy łącze je na swoich paznokciach. Kiedy po raz pierwszy na nich zawitały, efekt bardzo mi się spodobał. Uznałam, że mój manicure przypomina ślady po farbie. Moi znajomi stwierdzili, że to idealny manicure na święta, bo widzą na nim i śnieg i Mikołaja, a nawet bombki. Hmmm... oceńcie sami co przypomina wzorek, na moich paznokciach. :)


Oto lakiery, które budzą tak wiele pozytywnych emocji. Za lakier bazowy służy mi ten z Rimmela z serii Salon Pro od Kate Moss. Jest to piękny czerwony odcień, 704-Rock n Roll. Lubię lakiery z tej serii, choć według mnie, wcale nie są nadzwyczajnie trwałe. Naz plus na pewno asługuje pędzelek i piękny połysk na naszych paznokciach. Kosztują trochę mniej niż 20 złotych. Drugi produkt z duetu to nowość od Golden Rose, lakier z serii Carnival 01. Jestem nim zachwycona. Pięknie wygląda praktycznie na każdym lakierze, szybko i łatwo tworzy na naszych paznokciach coś niebanalnego, a przede wszystkim znaczącą przedłuża trwałość manicuru, który jest praktycznie nie do zdarcia. Kosztuje około 10 złotych.


Co o tym sądzicie? I z czym kojarzą się Wam takie paznokcie?

7 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się takie połączenie! koniecznie muszę mieć ten lakier GR :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda gdzie kupujesz te kosmetyki firmy Golden Rose ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszym mieście, jest parę lakierów w "Prymusie" Tesco. Ale ogólnie sporo kosmetyków Golden Rose znajduje w Siedlcach w "Drogeriach Polskich".

      Usuń
    2. To dlatego nigdy mi jakoś w ręce nie wpadły:) Muszę upolować ten lakier ;D

      Usuń
  3. Wygląda jak by paznokcie były pobryzgane farbą. Bardzo podoba mi się ten lakier.

    OdpowiedzUsuń