piątek, 20 grudnia 2013

Golden Rose, Luxury, Rich Colour, Błyszczyk do ust.

Cześć!
Chciałabym zaprezentować Wam produkt, który ostatnio cały czas gości na moich ustach. Jest to nowość marki Golden Rose,a mianowicie błyszczyko-szminka.


Jak widzicie mam aż cztery kolory. Dzięki temu mogłam dokładnie przetestować i poznać nowy produkt, jednej z moich ulubionych firm. Dziś będzie i coś do czytania i do oglądania. Będziecie mogli zobaczyć sporo zdjęć i poznać moją opinię. Zacznijmy od prezentacji kolorów.


Oto kolor 06, czyli typowy nude. W kolekcji znajdziemy dwa tego typu kolory. Właśnie ten, który bardziej wpada w beż i drugi, wpadający w róż. Kolor wygląda naturalnie i pewnie większości z Was przypadnie do gustu. Ze wszystkich testowanych przeze mnie odcieni, ten utrzymuje się najkrócej. Jednak jest to dla mnie zupełnie normalne. Zwykle jaśniejsze odcienie, utrzymują się krócej od tych intensywniejszych.


Ten piękny róż, delikatnie wpadający w kolor jagodowy (choć może nie widać tego na zdjęciach) to kolor numer 15.


Ten neonowy, odważny róż to kolor numer 07. Na pewno nie u każdego będzie wyglądał on dobrze. Jest to kolor, który zdecydowanie przyciąga uwagę.
I na koniec ponadczasowa czerwień. Jest to numerek 13.

Błyszczyki kosztują około 16-17 złotych. Jak na Golden Rose, jest to dość sporo, ale jeśli chodzi o jakość to cena jest adekwatna. Kupiłam je w Drogeriach Polskich. Na plus zasługują opakowania, które dzięki niecodziennemu kształtowi i złotym dodatkom wyglądają bardzo elegancko i luksusowo. Górna część opakowania można pełnić rolę lusterka. Błyszczyki dają piękny i długotrwały połysk. Delikatnie się kleją, ale to właśnie dzięki temu są trwałe. Ponadto pokrywają nasze usta kolorem, który pozostaje na nich bardzo długo. W ciągu dnia ściera się równomiernie, więc nie musimy się martwić, że nasze usta wyglądają niekorzystnie. Podczas aplikacji warto skorzystać z lusterka, ponieważ przy tej intensywności kolorów, nie powinniśmy ryzykować malowaniem na wyczucie. Błyszczyki dostępne są w bogatej gamie kolorystycznej i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Dzięki niebanalnemu wyglądowi, mogą stać się idealnym prezentem dla przyjaciółki, mamy, czy siostry. Polecam!

Co sądzicie o tych kolorach?


10 komentarzy:

  1. Pierwszy chyba najbardziej wpadł mi w oko. Jestem fanką naturalnych kolorków.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne mają krycie jak na błyszczyki :) Zapraszam do mnie http://kolorowelovvve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej w moje gusta trafia kolor 07. Cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam jeszcze tych błyszczyków, ten pierwszy wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Intensywna fuksja jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A w Rossmanie albo drogerii Natura są one dostępne? Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń