czwartek, 16 kwietnia 2015

Pomysł na prezent: Serce z piernika

Hej :)
Rocznica ślubu, okrągłe urodziny, imieniny, ważne wydarzenie..... to sytuacje, w którym chcemy obdarować naszych bliskich czymś wyjątkowym. Czymś co podkreśli rangę okoliczności, sprawi przyjemność, wywoła niezapomniane emocje. Dziś chciałabym podsunąć Wam pomysł na taki właśnie prezent. A będzie to..... serce!.


Kilka dni temu moja mama obchodziła okrągłe 50 urodziny. Chciałam z tej okazji podarować jej coś niezwykłego. Oprócz kwiatów i drobnego upominku, podarowałam jej też serce z piernika. Widzicie je na powyższym zdjęciu. Niestety nie pokażę Wam jak takie serce zrobić, bo nie mam takich zdolności. Cudownie ciasto wykonała dla mnie Pani, która prowadzi stronę Maybe a Cookie.

Oglądając jedną z moich ulubiony youtuberek natknęłam się właśnie na takie piękne ciasteczka. Od razu pomyślałam, że chciałabym podarować takie mojej mamie i napisałam do Pani, która wykonuje te cudowności. Muszę przyznać, że kontakt z nią był po prostu na medal. Wymieniłyśmy naprawdę wiele wiadomości i wszystko odbyło się tak jak tego chciałam. :)


Ozdoby na ciasteczku to ręczna robota. Nie ma tu żadnych gotowców. Wszystko wygląda po prostu przepięknie. Widać jak wiele serca i pracy jest włożone w jego wykonanie. Misterna i fachowa robota najwyżej jakości. Nie da się tego inaczej określić.


Za ciasteczko, razem z opakowaniem i wysyłką zapłaciłam 90 złotych. I uważam, że cena jest jak najbardziej adekwatna do jakości usługi. Serce przywiózł do mnie kurier na dzień przed urodzinami mojej mamy, czyli dokładnie tak jak chciałam. Było bardzo dobrze zapakowanie, więc nic mu się nie stało podczas transportu. Po otwarciu pudełeczka od razu uwiódł mnie cudowny zapach piernika. Niestety wygląda tak pięknie, że nikt póki co nie zamierza go jeść. Jeśli w końcu go spróbuje, na pewno dam Wam o tym znać :) Jednak zapach świadczy o tym, że musi być pyszny.


Prezent sprawił mojej mamie ogromną przyjemność Wzbudził też zachwyt u osób, które go widziały. To był prawdziwy strzał w dziesiątkę. Bardzo się z tego cieszę, bo chciałam, aby dzień urodzin mojej mamy był wyjątkowy. :) Koniecznie zajrzyjcie na stronę Maybe a Cookie i zobaczcie jakie inne cudowności tworzy autorka "mojego" piernikowego serduszka, której jeszcze raz bardzo dziękuję. 

Chcielibyście otrzymać taki prezent?

5 komentarzy:

  1. ja takie mogę dostać, ale z czekolady :p
    śliczne :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś dużo serca z pewnością włożył w takie serce z piernika. Fajnie komuś taki prezent podarować. Może to być też taki dodatek do prezentu zamówionego na https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet . Wiecie ile tam ciekawych rzeczy. Takich eleganckich, przydatnych, na różne okazje idealnych. Miło jest dawać komuś prezent uważam.

    OdpowiedzUsuń