piątek, 3 kwietnia 2015

Avon- szminka do ust "Zmysłowa przyjemność"

Cześć!
Po kolejnej długiej przerwie zapraszam na nowy wpis. Powód mojej nieobecności jest banalny... brak czasu. Mam nadzieję, że dzisiejsza notka, oraz te, które pojawią się w najbliższym czasie nieco zrekompensują ostatnie zaniedbania na blogu. Zapraszam do czytania i oglądania! :)


Dzisiaj poznacie moją opinię na temat nowych szminek marki Avon o zachęcającej nazwie- Zmysłowa przyjemność. Ich regularna cena to 30 złotych, a promocyjna około 15 złotych. Zamknięte są w poręcznych, czarnych opakowaniach. Co ważne zamykają się przez charakterystyczny "klik", dzięki czemu mamy pewność, że nie otworzą się w niepożądanym miejscu. :)


Posiadam dwa kolory. Ta ciemna czerwona szminka, idealna na wieczór lub okres jesienno- zimowy to Plum Verbena. Jaskrawy róż to kolor o nazwie Hibiscus. Zobaczcie jak prezentują się na moich ustach.



Szminki dzięki swojej żelowej konsystencji, łatwo się nakładają, pięknie nawilżają i pozostawiają soczysty kolor. Trwałość jak na tego typu produkt jest całkiem dobra.. Na pewno zejdzie dość szybko, kiedy będziemy piły i jadły, ale kolor ścierać się będzie równomiernie. Jako pierwszy z ust zniknie połysk, a sam kolor pozostanie znacznie dłużej. 


Podsumowując. Są to dobre szminki, które pielęgnują usta i nadają im piękny soczysty kolor. Dostępne są w kilku wariantach kolorystycznych. :) Polecam!

Próbowałyście już nowe szminki marki Avon? Co o nich sądzicie? :) 

5 komentarzy:

  1. łądne kolory, choć mi w takim jasnym różu nie pasuje. Mam wiele szminek z Avonu, ale z tej serii jeszcze nic. Może najwyższy czas na zakupy...;D

    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Plum Verbena wymiata! A z tej serii polecam jeszcze Poppy Pink, wg mnie jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń