sobota, 4 kwietnia 2015

Ulubieńcy marca 2015+ życzenia wielkanocne.

Hej ;)
Wczoraj pojawiła się nowa notka i dziś już jest kolejna! Póki co udaje mi się spełnić postanowienie, częstszego bywania na blogu. Chyba zbliżające się święta tak na mnie wpływają. Dziś zapraszam na ulubieńców kosmetycznych marca.

Tołpa Green, odżywianie, odżywczy krem wygładzający- krem dostępny jest w Biedronce za około 15 złotych. Możecie go kupić w kilku wersjach, ja wybrałam tą do skóry suchej. Choć moja cera jest mieszana, lubię na noc użyć dobrze nawilżającego i odżywiającego kremu. Produkt ma dość gęstą konsystencję, która rozprowadza się całkiem dobrze. Krem szybko się wchłania, a rano wstaje z promienną i nawilżoną buzią. W składzie ma m.in: miód, czarną porzeczkę i masło shea.

Ziaja, Oliwkowa Maść, naturalny opatrunek regenerujący- w marcu dopadł mnie katar, przez który mocno ucierpiała skóra w okół mojego nosa. Próbowałam różnych produktów i aptecznych i drogeryjnych, ale nic nie przynosiło mi ulgi. W końcu za około 5 złotych kupiłam oliwkową maść z Ziaji, która szybko zregenerowała podrażnioną skórę. Jest dość gęsta i wystarczy użyć odrobinki, by zaczęła działać. Myślę, że idealnie sprawdzi się na wysuszonych ustach, łokciach czy innych miejscach, które potrzebują szybkiej regeneracji i dobrego nawilżenia.

Marion, HydroSilk, Jedwabna Kuracja-  produkt, który używam na końcówki włosów, po każdym myciu. Chroni je, nawilża i ułatwia rozczesywanie. Kosztuje około 6 złotych. Dostępny jest też w większym opakowaniu.

Wibo,, Boom, Boom, Mascara- oto tusz, który dostałam w Joy Boxie. Przeczytałam o nim wiele negatywnych opinii, ale u mnie sprawdza się całkiem dobrze. Potrafi naprawdę pięknie wydłużyć i pogrubić nasze rzęsy, ale trzeba nauczyć się go używać. Nie można z nim przesadzić, bo może skleić rzęsy i stworzyć nieestetyczne gródki. Kosztuje około 12 złotych.

Avon, szminka do ust "Zmysłowa przyjemność"- pisałam o niej tutaj: klik. Jest to produkt, który pielęgnuje nasze usta, a jednocześnie pokrywa je soczystym kolorem.


To już wszystko na dziś, ale......  ponieważ święta zbliżają się wielkimi krokami, chciałabym złożyć Wam, oraz Waszym najbliższym życzenia:

Zdrowych, słonecznych i smacznych świąt. Odpocznijcie i czujcie się wspaniale. Wesołych Świąt!




4 komentarze:

  1. Zastanawiałam się nad szminkami z Avon ostatnio, ale nie wiem jak z ich kolorem na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję zakupić te szminki :) Wszyscy je chwalą :D
    Jeśli masz ochotę to zapraszam do mnie na rozdanie z paletką Zoevy Naturally Yours :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tym tuszu to czytałam dużo negatywnych opinii, ale chyba sama będę musiała go wypróbować na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę chyba się skusić na "zmysłową przyjemność", dużo dobrych opinii o nich wszędzie :D Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń