sobota, 8 lutego 2014

Szybki makijaż na dzień.

Serwus! :)
Ostatnio na moim blogu pojawiło się sporo makijaży wieczorowych. Dzisiaj natomiast zobaczycie makijaż dzienny, który wykonuje się bardzo szybko, dlatego często tak właśnie się maluje. :)


Na buzi mam podkład matujący, puder bambusowy i bronzer.

Na powiekach goszczą tylko dwa cienie. Jasny beż i jasny matowy brąz. Ten pierwszy podkreśla całą górną i dolną powiekę. Ten drugi nałożyłam w załamanie powieki. Do tego moja ulubiona czarna kreska i tusz do rzęs. Moje brwi już z natury są ciemne, dlatego nałożyłam na nie, tylko odrobinę cienia.

Usta pomalowałam błyszczykiem w kolorze nude.

Makijaż jest bardzo lekki, ale ładnie rozświetla i otwiera oczy. Do tego naprawdę można go wykonać w kilka chwil. Dla niewprawionych osób, kłopot może sprawić zrobienie kreski, ale wcale nie trzeba jej wyciągać w taki sposób, ja jak to zrobiłam. W takim makijażu na pewno każdy z nas będzie się dobrze czuł w szkole, czy też pracy ;)

Jak się Wam podoba? :)

11 komentarzy:

  1. Ładny, delikatny ale zarazem mega kobiecy;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjna kreska :) Masz piękny uśmiech ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :) Mój dzienniak jest podobny, bo uważam że w ciągu dnia mamy podkreślać urodę a nie zmieniać twarz! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam takie kolory ;) prześlicznie wygladasz w tym makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba, lubię takie makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A cóż to za róż tak się ładnie prezentuje?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń