poniedziałek, 17 lutego 2014

Bal gimnazjalny Sylwi i Natalki.

Cześć!
Dziś po raz kolejny zobaczycie makijaże mojego wykonania. W minioną sobotę miałam przyjemność malować wiele ślicznych gimnazjalistek, wybierających się na bal absolwentów. Dwie z nich zgodziły się zagościć na moim blogu. Poznajcie Sylwię i Natalkę. :)

Na buzię Sylwii nałożyłam podkład matujący oraz rozświetlający róż. Usta pokryłam szminką w beżowym kolorze. Sylwia chciała, aby na jej oczach pojawił się brąz. Aby nie przyćmił on pięknego koloru oczu Sylwii, użyłam jaśniejszego odcienia brązu, odrobiny różu i mieniącego się cienia w kolorze białym.Do tego czarna kreska i tusz do rzęs.

W przypadku tego makijażu nałożyłam podkład matujący, róż oraz puder brązujący. Natalka chciała, aby na jej oczach pojawiły się szarości. Na całą powiekę nałożyłam biały cień, w środku odrobinę srebrnego cienia oraz brokatowy pyłek, a wewnętrznym kąciku matowy szary cień. Dolną powiekę podkreśliłam szarym cieniem i brokatowym, srebrnym eye linerem. Do tego czarna kreska, tusz i odrobina różu na usta. 

Śliczne dziewczyny prawda? Myślę, że nie przesadziłyśmy z makijażem i Natalka oraz Sylwia, zachowały swoją nastoletnią urodę, wyglądając przy tym jak na prawdziwy bal przystało. A co Wy o tym sądzicie?


7 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc... ja szłam na bal gimnazjalny bez makijażu, uważałam, że nie jest mi potrzebny i nie chciałam się przejmować tym, czy mi spłynie czy nie, tylko dobrze się bawić. Na studniówkę miałam podobny makijaż do tego co ma Sylwia, tylko że w szarościach.
    Makijaże ładne, ale nie wiem czy odpowiednie dla gimnazjalistek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam makijaż na swoim balu. Pamiętam jak mama robiła mi moją pierwszą czarną kreskę. Kupiłam też swoją pierwszą szminkę. Chciałam w tym dniu wyglądać wyjątkowo, bo było to dla mnie ważne wydarzenie. :)

      Usuń
  2. Makijaże są super! Sama rok temu miałam bal w gimnazjum. Mimo młodego wieku jest to jeden z niewielu takich dni, gdy można sobie pozwolić na makijaż. Dziewczyny niejednokrotnie przesadzają, a tutaj zarówno Sylwia jak i Natalka, wyglądają super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne kolory, idealne dla młodych panienek, idących na swój pierwszy bal. Patka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Dziewczyny na pewno zrobiły furorę! :) Jakie mają promienne buzie! ;) Aga

    OdpowiedzUsuń