czwartek, 15 grudnia 2011

Świąteczno- zimowe paznokcie 2011

Ostatnio proponowałam Wam makijaż na zbliżające się świąteczne dni. Dziś chciałabym zaprezentować, jak możemy ozdobić nasze paznokcie.

Cały pomysł opiera się na kolorach niebieskim i białym, które kojarzy mi się z zimą, oraz brokatem, czyli akcentem świątecznym.

Paznokcie malowałam lakierem Eveline colour Instant w kolorze 625, lakierem Wibo numer 1 i numer 54, oraz lakierem Essence nail art twins numer 2. Lakiery Wibo nakładałam gąbeczką do makijażu. Dało to efekt cieniowania, przypominający warstwę śniegu .

Tak prezentuje się całość. Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie Wam do gustu.

A Wy lubicie mieszać w ten sposób kolory, na swoich paznokciach?


P.S Droga Ado! Obiecują w nowym roku nakręcić filmik i zrobić wpis o moich lakierach paznokci. To moje Noworoczne postanowienie ;)

3 komentarze: