niedziela, 11 grudnia 2011

Makijaż świąteczny 2011

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Na pewno w Waszych głowach rodzą się już pomysły na świąteczne kreacje i makijaże. Ja przygotowałam dla Was moją propozycję makijażu na Święta. Inspirowałam się kolorami, które kojarzą mi się z Bożym Narodzeniem, czyli zielonym, złotym i czerwonym. Postanowiłam też na tegoroczne trendy, czyli ciemną kreskę i czerwone usta.

Choć moje oczy pomalowane są dość mocno, zdecydowałam się również na czerwone usta. Jednak ta czerwień nie jest zbyt intensywna.

Jeśli podoba Wam się ten makijaż, to zachęcam do obejrzenia filmiku na yt, gdzie zobaczycie jak go wykonałam ;)

Życzę udanych przygotować do Świąt! ;)

5 komentarzy:

  1. och jakie Ty masz rzęsiska! podkręcone, wręcz lokowane:) zazdroszczę:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię oglądać Twoje filmy, wyglądasz na bardzo sympatyczną osobę:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. nice :D i świetne filmiki swoja droga zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i rozdaniach więcej na moim blogu zapraszam :)

    szkoda że usta nie są bardziej intensywne ^^

    OdpowiedzUsuń