sobota, 20 grudnia 2014

Pomysł na prezent: Fotoksiążka

Cześć!
Święta tuż, tuż, więc pewnie w Waszych głowach rodzą się już przeróżne pomysły na prezenty dla najbliższych. Chciałabym podsunąć Wam pewien pomysł. Jest on jednak na tyle uniwersalny, że może stać się świetnym prezentem z okazji różnych ważnych okazji, uroczystości i wydarzeń w życiu. A jest to.... Fotoksiążka. We wrześniu taki upominek ode mnie otrzymali moi rodzice z okazji rocznicy ślubu. W zrobienie tego prezentu, trzeba się oddać cały sercem. Naprawdę warto! :) 


Postaram się Wam w wielkim skrócie napisać, jak to wszystko się robi. Zacznijmy od ceny. Zależna jest ona od wielu czynników, ale ja tutaj skupię się na opcji podstawowej. Najtańszą fotoksiążkę, a raczej fotozeszyt można kupić już za mniej niż 20 złotych. Najwyższa cena za ten produkt, za opcję podstawową może wynieść nawet 500 złotych.  Ja swoją fotksiążkę robiłam w cewe-fotoksiążka
Za co płacimy? Za rodzaj okładki, papieru i ilość stron. Za moją fotoksiążkę, która jest w twardej okładce, papier jest błyszczący i składa się z 50 stron, zapłaciłam 189 złotych i 99 groszy. W podstawowej wersji wybranego przeze mnie rodzaju fotoksiążki było 26 stron. Okazało się to dla mnie zbyt mało, na szczęście jest możliwość dokupienia stron. Jednorazowo można dokupić 8 stron. Ja w sumie dokupywałam strony, aż trzy razy.

Kiedy zdecydujemy się już na zrobienie fotoksiążki, zaczyna się cała najlepsza zabawa. Przede wszystkim musimy wybrać zdjęcia, które chcemy w niej umieścić. Nie ważne czy będą to stare zdjęcia czarno białe, wykonane telefonem, czy profesjonalnym aparatem, wszystko powinno wyjść dobrze. Projektując nasz album, program pokaże nam, czy dane zdjęcie wydrukuje się ładnie, czy też nie. W mojej fotoksiążce znajdują się zdjęcia różnej jakości i wszystkie wyglądają tak jak powinny. Kiedy zdjęcia są już wybrane, wchodzimy na stronę Cewe fotoksiążka i ściągamy program do wykonania albumu. No i cała zabawa się zaczyna, a wybór opcji jest ogromny. Wybieramy tła, kształt zdjęć, napisy, dodatkowe obrazki.... Wszystko tworzymy według własnego pomysłu. Wszystko zależy tylko od nas. 
Nie będę Wam pokazywać, całej wykonanej przeze mnie fotoksiążki, ponieważ jest tam dużo prywatnych zdjęć. Chciałam, żeby prezent była prawdziwą pamiątką i zawierał zdjęcia od okresu dzieciństwa moich rodziców, aż do teraźniejszości. Pokażę Wam zdjęcie z dnia mojego chrztu i jeszcze kilka innych. :)




Kiedy jesteście już zadowoleni z efektu i Wasza książka jest gotowa, klikamy w opcję wyślij i już. Nasz projekt zacznie się przesyłać, wyświetli się nam również cena. Następnie czekamy 2-3 dni na dostarczenie fotoksiążki. Można ją odebrać w różnych punktach np. w Rossmannie, albo wybrać opcję dostarczenia do domu. Ja chciałam, żeby moja fotoksiążka dotarła do domu.Wszystko było bardzo dobrze zapakowane. 

Super sprawa! Zajmuje trochę czasu, ale jest naprawdę świetną pamiątką, czy też prezentem. Warto poświęcić swój czas i energię, aby stworzyć taki album. Moi rodzice byli zachwyceni z prezentu. To pamiątka na lata. Można umieścić z niej zdjęcia ze ślubu, narodzin dziecka, czy super wakacji. Wszystko zależy tylko do Was. Naprawdę polecam i to nie tylko na święta, ale też wiele innych okazji.
Myślę, że cena tego produktu nie jest wygórowana. Gdyby przyszło mi te wszystkie zdjęcia wywołać, kupić fajny album, jakoś to ozdobić itd. itd. cena wcale nie byłaby o wiele niższa. Zamawiając fotoksiążkę płacimy za świetną jakość wykonania.

Tymczasem życzę, Wam udanych ostatnich przygotowań do świąt. Cieszcie się tą niezwykłą atmosferą, bo w końcu zdarza się tylko raz w roku. :) Pa :* 



3 komentarze:

  1. Super pomysł :) Ja w tym roku robię bombki ze zdjęciem rodzinnym :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda ;) Ja też zastanawiałam się nad fotoksiążką, ale koniec końców wybrałam coś innego - ale kto wie, może na inną okazję podaruję komuś taki prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja przyjaciółka sprezentowała kiedyś taką swoim rodzicom na 25 rocznicę ślubu:)

    OdpowiedzUsuń