sobota, 13 grudnia 2014

Monika i Dominika w wersji imprezowej.

Czeeeeść! :)
Już dość dawno nie pokazywałam Wam moich makijaży, a ostatnio wykonywałam ich dość dużo. Dziś pokażę dwie propozycje. W jednej główną rolę grają usta, a w drugiej mocny akcent został postawiony na oczy. Zobaczcie sami. :)

Oto Dominika, która nie raz gościła na moim blogu. Tym razem wybierała się na imprezę taneczną. Kilka dni wcześniej skróciła włosy i postanowiłyśmy je zakręcić. Makijaż zajął nam kilka chwil. Nałożyłam podkład rozświetlający, oraz bronzer na kości policzkowe. Przyciemniłam rzęs, a na powiekach  narysowałam cienką kreską. Dominika po raz pierwszy zdecydowała się na przyklejenie sztucznych rzęs. Do tego czerwona szminka i gotowe ;)

Przedstawiam Wam Monikę, która wybierała się na ślub. Zdjęcie zrobiłyśmy na szybko, ale myślę,że udało się uchwycić to co najważniejsze. Monika zdecydowała się na matowy i wyrazisty makijaż oczu. Mamy tutaj mieszankę bieli, szarości i czerni. Do tego gruba i mocna kreska, oraz tusz do rzęs. Nie mogło się też obyć, bez delikatnego przyciemnienia brwi. Na buzię nałożyłam podkład matujący i puder brązujący. Usta podkreśla prywatna szminka Moniki.

Obie dziewczyny są naprawdę śliczne. Dominika dobrze wygląda w delikatnych makijaż z mocniejszym podkreśleniem ust. Monice pasuje naprawdę mocny makijaż oka. A jakie jest Wasze zdanie? :)

4 komentarze:

  1. Uwielbiam, takie delikatne, naturalne, nieprzesadzone makijaże. Dodają wiele uroku i wyglądają bardzo elegancko ;)

    Obserwuję, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Super makijaże. Zazdroszczę umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziewczyny wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń