czwartek, 14 sierpnia 2014

Mój wakacyjny manicure.

Cześć!
Okres wakacyjny to czas, gdy chętniej sięgamy po kolorowe lakiery do paznokci. Mamy też ochotę na ciekawe i ozdobne wzory. Jeden kolor i jeden wzór.... nie! Teraz coraz częściej mieszamy różne kolory i wzory. To  trend dzięki któremu, nasze paznokcie zamieniają się w prawdziwe cudeńka i dzieła sztuki. Moim wprawdzie jeszcze dużo do tego brakuje, ale pokażę Wam jedno z moich ulubionych paznokciowych połączeń tych wakacji. :)


Biel i neonowy pomarańcz to kolory, które świetnie prezentują się na opalonych dłoniach i przy wakacyjnym słońcu. Cały pomysł jest prosty. Paznokcie na małym palcu oraz kciuku pomalowałam na biało. Paznokieć na palcu wskazującym pomalowałam na pomarańczowo. A teraz zaczyna się trochę zabawy. :) Najpierw wykonałam tradycyjny french na palcu serdecznym. Następnie cienkim pędzelkiem narysowałam proste linie. Podobnie wygląda paznokieć na palcu środkowym, jednak tutaj zamiast białej końcówki, mamy pomarańcz i wzorek przypominający krateczkę.

Podoba się Wam? Jakie kolory i wzory ozdabiają Wasze wakacyjne paznokcie? ;)

A na zakończenie, życzę Wam udanego długiego weekendu. Mam nadzieję, że słońce będzie świecić tak pięknie, jak na powyższych zdjęciach! :)

3 komentarze: