niedziela, 24 sierpnia 2014

Magdalenka idzie na wesele!

Cześć!
Zapraszam na kolejny wpis z gościem w roli głównej. Tym razem po raz pierwszy na moim blogu zobaczycie Magde. Co prawda znamy się już wiele, wiele lat, ale dopiero teraz zawita do blogowego świata. A wszystko to za sprawą makijażu, który zmalowałam na jej uroczej buzi. 

Postawiłyśmy na matowy make-up z błyszczącym akcentem na ustach. Na powiekach mamy mieszankę beżowego, szarego i czarnego cienia. Do tego roztarta kreska i sztuczne rzęsy. :) Dolną powiekę podkreśla beżowy i czarny cień.  Na buzię nałożyłam bazę wygładzającą, pokład oraz puder matujący. Do tego odrobina bronzera.
Śnieżnobiały uśmiech podkreśla różowy błyszczyk na ustach. Efekt? Dziewczęcy, a jednocześnie zmysłowy makijaż na wieczór.

Jestem bardzo zadowolona z tego makijażu, ale jak to się mówi: "Ładnemu, we wszystkim ładnie". A jak Wam się podoba? 

9 komentarzy:

  1. ślicznie :) choć ja bym brewki podkreśliła, bo na całości troszkę giną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja również wolę mocniej podkreślone brwi, ale moja koleżanka wolała pozostawić je naturalne.

      Usuń
  2. Ależ ta Magda śliczna :) super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie masz zdjęć na zamkniętym oku. Na otwartym wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu mojej koleżanki, która jest na zdjęciu :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. To nie ja, ale dziękuję w imieniu mojej koleżanki. :)

      Usuń