niedziela, 29 czerwca 2014

Ulubieńcy czerwca 2014

Cześć!
Poznajcie produkty,  które chętnie używałam przez cały ten miesiąc.

Rimmel, lakier 60 Seconds Rita Ora- pisałam o nim we wczorajszym wpisie tutaj: klik.. Mój kolor to modna ostatnimi czasy biel nr 703. Lakier szybko wysycha i długo się utrzymuje. Kosztuje około 10 złotych.


L'oreal, Casting Sunkiss, żel rozjaśniający- o tym produkcie zrobiłam, już obszerny wpis, do którego zapraszam Was tutaj: klik. Jest to żel, dzięki któremu rozjaśnimy włosy w sposób delikatny dla włosów i kontrolowany. Kosztuje mniej niż 30 złotych.

Vital Derm, odżywka odbudowująca z olejem arganowym- odżywkę można kupić w aptekach za mniej niż 20 złotych. Można ją nałożyć na włosy na 1 minutę. Ja zazwyczaj aplikuję ją na kilka minut. Moje obecnie rozjaśnione włosy bardzo ją lubią. Są miękkie, lśniące i wyglądają zdrowo. Odżywka zamknięta jest w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką. 

Max Factor, Facefininity, all day flawless-  świetny podkład, który na mojej buzi spisuje się lepiej niż Revlon Colorstay. Świetnie matuje, długo się utrzymuje i ładnie wygląda na twarzy. Producent zapewnia, że jest to produkt 3 w 1: baza, korektor i podkład. Hmm... nie wiem czy w to wierzyć, jednak tak czy siak spisuje się u mnie świetnie. Daje średnie krycie, ale można ten efekt wzmacniać dokładając kolejną warstwę. Ma wygodną pompkę i sprawdził się u mnie nawet podczas upałów. Kosztuje około 50 złotych. 

Avon, lekki krem do stóp i nóg z masłem shea- jego promocyjna cena w katalogach Avon to 10 złotych, a regularna jakieś 15 złotych. Jest bardzo wydajny i skuteczny. Już po pierwszym użyciu poprawia wygląd i nawilżenie stóp. Dwa- trzy użycia i zaniedbane po zimie stopy można śmiało pokazywać w letnich, odkrytych butach.

Avon, glimmerstick brights, eye liner- produkt pochodzi z nowej kolekcji neonowych kredek do oczu. W promocji kosztują one około 10 złotych za sztukę. Bez niej około 15 złotych. Ja wybrałam piękny kobaltowy odcień- cobalt cool. Za pomocą kredki z łatwością narysujemy kreskę, które będzie intensywna i długotrwała. Ponadto nie trzeba jej temperować. 


No i to już wszystko. Który kosmetyk wpadł Wam w oko?

2 komentarze:

  1. śliczne paznokcie :) lubię biel na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kredka z Avonu daje super efekt :D mam jedną z serii glimmerstick i jest strasznie twarda ;/ dlatego nie zamawiam więcej :P

    OdpowiedzUsuń