niedziela, 30 marca 2014

Ulubieńcy marca 2014.

Cześć!
Kończy się marzec, a więc czas, abym pokazała Wam produkty dzięki którym czułam się lepiej i ładniej w tym miesiącu. Zapraszam! :)


Pokrzywa- używam jej do pielęgnacji swoich włosów. Pokrzywę kupuję w aptece, za mniej niż 5 złotych. Dwie saszetki zalewam wrzątkiem i przykrywam talerzykiem. Następnie myje włosy, nakładam odżywkę, spłukuje i płuczę włosy w wywarze z pokrzywy. Dzięki temu moje włosy stają się mocniejsze, grubsze, szybciej rosną i pięknie błyszczą. Na pokrzywę powinny uważać blondynki, aby nie zabarwiła ich włosów na zielono. Aby tak się nie stało, należy zrobić słabszy wywar.

Ziaja, kozie mleko, mleczny kompres, krem pod oczy- krem kupiłam za mniej niż 3 złote na promocji w Rossmannie. Jest to lekki i szybko wchłaniający się produkt, który dobrze nawilża skórę pod oczami. Nie spodziewajmy się po nim super wygładzenia, czy redukcji zmarszczek, ale jak na moje obecnie potrzeby jest naprawdę ok.

Sally Hansen, Instant Cuticle Remover, preparat do usuwania skórek- od jakiegoś czasu moje skórki wokół paznokci nie wyglądają najlepiej, dlatego skusiłam się na ten produkt. Kosztuje około 26-28 złotych, ale wystarczy Wam na bardzo długo. Z powodzeniem można używać go razem z mamą, siostrą, czy przyjaciółką. Odrobinę żelu wystarczy zaaplikować na skórki, a po kilku sekundach je odsunąć i umyć ręce. Gwarantuje świetny i długotrwały efekt. Jeśli Wasze skórki są naprawdę z złym stanie, możne ten produkt potrzymać na nich dłużej niż kilka sekund.

Sleek make up, Face Form Palette, paleta do konturowania- świetny produkt, który kosztuje około 30 złotych. Już po raz kolejny znalazł się w moich ulubieńcach z powodu cudownego połyskującego na złoto różu w zestawie, brudnego brązu i subtelnego rozświetlacza.



Bell Fashion Colour i Catrice Ultimate, Nail Lacquer- oto moje ulubione lakiery tego miesiąca. Pierwszy z Bell to numer 810, czyli jasny beż. Lakier z Catrice to numer 45, czyli kolorowe drobinki ozdabiające paznokcie. Lakier z Bell jest trwały i pięknie błyszczy. Lakier z Catrice, szybko przemienia nasze paznokcie w błyszczące i piękne.


I jeszcze jeden produkt, który zaginął w akcji, podczas robienia zdjęcia wszystkim produktom ;)

L'Oreal , Color Riche Extraordinaire Liquis Lipstick- o tym kosmetyku możecie poczytać w oddzielnym poście tutaj: klik. Daje piękny połysk kolor i zadowalającą trwałość Kosztuje około 50 złotych.

A co Wy polubiłyście w tym miesiącu?

3 komentarze:

  1. Żadnego z Twoich ulubieńców jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje skórki są w tak opłakanym stanie, że nawet ten żel nie daje rady :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo...tyle czytam o tym produkcie na skorki z sally ze w koncu sama musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń