niedziela, 21 kwietnia 2013

L'biotica, Biovax-intensywnie regenerująca maseczka, naturalne oleje:argan, makadamia, kokos.

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam recenzję produktów, które są odpowiedzią na trwające nie przerwanie zainteresowanie olejowaniem włosów. Jest to metoda pielęgnacyjna, polegająca na wcieraniu dowolnych olejków we włosy i w skórę głowy. Jestem wielką fanką tego sposobu odżywiania włosów i stosuje go już od kilku miesięcy. Zdaje sobie sprawę, że jest to dość czasochłonna metoda i nie każdy może sobie na nią pozwolić. Pokażę Wam dzisiaj produkt, który może być ciekawym zamiennikiem, tradycyjnego olejowania włosów.


W serii niezastąpionych kosmetyków Biovax, pojawiła się nowa linia produktów wzbogacona o olejki. W jej skład wchodzi: szampon, maska i eliksir. Mi udało się przetestować dwa ostatnie. Cena tych produktów waha się w granicach 12-19 złotych.

Zakupiłam pełnowymiarowe opakowanie maseczki, w której znalazłam też czepek i próbkę eliksiru. W prezencie dostałam jeszcze kilka próbek wygładzająco-nawilżającego eliksiru.



Świetnie sprawdza się na końcówkach włosów. Nawilża, odżywia, wygładza i zapobiega rozdwajaniu. Ma dość płynną, oleistą konsystencje, która łatwo się rozprowadza.

Maseczkę nakładam po umyciu włosów. Następnie używam dołączonego czepka i wszystko to okręcam ręcznikiem. Dzięki temu, maseczka lepiej działa. Jeśli nie macie czasu na taką aplikacje, można ją też nakładać podobnie jak odżywkę na kilka minut. Czasem jednak warto poświęcić naszym włosom dłuższą chwilę, szczególnie jeśli są zniszczone. Maska ma delikatny słodki zapach.

Producent obiecuje nam oleje w składzie kosmetyku i faktycznie występują na 8, 9 i 10 miejscu. Olej arganowy szczególnie dobrze, sprawdza się na zniszczonych włosach- nabłyszcza, hamuje procesy starzenia itp. Olej makadamia świetnie odżywia włosy i skórę głowy. Olej kokosowy wnika w głębokie warstwy włókna włosa.

Efekt? Włosy dobrze się rozczesują, błyszczą, są odżywione i piękniejsze z każdym kolejnym użyciem. Maseczkę polecam absolutnie każdemu, a szczególnie osobą, które zwykle nie mają czasu na pielęgnacje włosów, lub mają problem z suchymi i zniszczonymi kosmykami.

Czy maseczka ta może zastąpić tradycyjne olejowanie włosów? Moim zdaniem nie. Nakładanie czystego olejku na włosy daje naprawdę niesamowite efekty. Maska działa bardzo dobrze, ale nie aż tak spektakularnie. Mimo to jest naprawdę dobra i moim zdaniem , warto ją spróbować.

A Wy lubicie olejować włosy? Skusicie się na tą nowość?


12 komentarzy:

  1. U mnie maski z wax'a schodzą bardzo szybko, używam ich tylko na długości bo nałożone na skal lubią obciążać :D tej nie miałam ale czytam już 4 pochlebną recenzję więc to chyba jakiś znak :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba się na nią skusze, bardzo lubię maski Biovaxu:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym ją mieć,jeszcze po tak znakomitej recenzji

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałaby mi się taka na moje ostatnio przesuszone włoski

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę spróbować jako uzupełnienie mojej pielęgnacji włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo elegancko wyglądają te opakowania.
    ~P. ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sprawa :) muszę się w nią zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam tą maseczkę i nie wyobrażam już sobie mojej pielęgnacji włosów bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj kupiłam ją w Naszych Aptekach za 23,90 500ml :) Poszukajcie może gdzieś jeszcze będą te `promocyjne` opakowania :)

    Eliza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie można dostać ich produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W większości aptek i na pewno też w internecie.

      Usuń
  11. Mam pełnowymiarowy eliksir z tej serii. Ratuje końcówki włosów przed przesuszeniem i plątaniem. Zauważyłam też, że dodaje połysku i sprężystości włosom. I dobrze się aplikuje - ma pompkę, która dozuje niewielkie ilości eliksiru.

    OdpowiedzUsuń