piątek, 19 października 2012

Essence, colous & go (nowa wersja) + TAG: Październik miesiącem maseczek

Cześć dziewczyny!
Obecny miesiąc, jest dla mnie dość ciężki. Jestem przemęczona, przeziębiona.... ehhh. O tym jednak później. Na początek chciałabym pokazać Wam mój nowy lakier! ;)
Jak wiecie, nigdy nie lubiłam lakierów z Essence, a przynajmniej tych ze stałej kolekcji. Były dla mnie po prostu bublami. Były słabej jakości i nie wytrzymywały na moich paznokciach nawet jednego dnia. Kilka tygodni temu w szafie essence pojawiły się zupełnie nowe buteleczki i jak zapewnia producent nowa formuła lakierów. Postanowiłam to sprawdzić i tak oto jestem posiadaczką, tego intensywnego różu w kolorze 108 ultimate pink.
 Faktycznie te lakiery to zupełnie coś nowego. Producent obiecuje, że lakier jest szybkoschnący i pięknie lśniący. W rzeczywistości, faktycznie tak jest, choć spodziewałam się większego połysku. Lakier zaopatrzony jest w szeroki i wygodny pędzelek. Efekt ładnych paznokci utrzymuje się u mnie przez 3 dni. Cena lakieru to 5-6 złotych. Do wyboru mamy wiele kolorów. Skusicie się na któryś?

Ostatnio zostałam otagowana przez dwie wspaniałe blogerki: Sandrę i Milky chocolate do zrobienia TAGu: Październik miesiącem maseczek!. Wspaniały pomysł, ale mam nadzieję, że będziecie mi miały za złe tego, że nie wezmę udziału w tagu. Ostatnie tygodnie to dla mnie istny koszmar. Wychodzę z domu z samego rana i wracam bardzo późno. Pewnie zauważyłyście, że rzadziej pojawiam się na swoim i Waszych blogach. Nawet w weekend nie mam czasu dla siebie. Nie chce oszukiwać ani Was i swoich czytelniczek, pisząc że rzeczywiście dbałam o swoją skórę używając maseczek. Teraz jest to dla mnie nie wykonalne. Po za tym jest już połowa miesiąca, więc trochę za późno by zaczynać akcję. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie i nie zapomnicie o mnie w kolejnych tagach :)

Korzystajcie z pięknej jesiennej pogody! Buziaki! ;*

2 komentarze:

  1. Ładniutki ten róż;) Coś Ty, pewnie że nie mam Ci za złe tego tagu;) Będą następne;D

    OdpowiedzUsuń