środa, 22 sierpnia 2012

Tanie i dobre, dobre i tanie część 7

Hej :)
Wybaczcie mi moją ostatnią nieobecność, ale mam ostatnio sporo spraw do załatwienia, a wiążą się one z krótkimi wyjazdami. We wrześniu będę  już miała więcej wolnego czasu. Dziś wpis z  cyklu ,,Tanie i dobre, dobre i tanie" :)



Fanki lakierów, mam coś dla Was...

Beauty Line, ultratrwały lakier do paznokci- odkryłam go jakiś czas temu w Biedronce. Stał obok past do zębów, więc wydaje mi się, że jest w stałej sprzedaży. Lakier kosztuje mniej niż 5 złotych i z tego co się orientowałam, dla Biedronki wyprodukowała go marka Eveline. Mój lakier to kolor 521, czyli klasyczna czerwień. Do wyboru jest bardzo mało odcieni. Producent obiecuje, że lakier jest trwały, idealnie kryje i szybko schnie.  Faktycznie szybko schnie i jedna warstwa pięknie pokrywa paznokieć, ale jego trwałość jest bardzo słaba. Idealnie sprawdzi się , gdy musimy na szybko pomalować paznokcie.



Safari nail polish, trendy colour- lakiery te możecie kupić za około 2,50-3,50 w zależności, gdzie go znajdziecie. Szukajcie w małych drogeriach. Posiadam 3 kolory: 55 delikatny róż, 344 zielony i 347 neonowy pomarańcz, który widzicie na zdjęciu. Uwielbiam te lakiery. Są tanie, a naprawdę trwałe. Czytałam opinie, że długo schną, ja jednak uważam, że czas ich wysychania jest standardowy, nie za długi i nie bardzo krótki.

BeBeauty, peelingujący żel do mycia twarzy- kosztuje około 4 złotych i przeznaczony jest do skóry tłustej i mieszanej. Jest idealnym produktem 2 w 1 na wyjazdy. Bardzo dobrze oczyszcza buzię z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum. Nie pieni się i nie jest zbyt gęsty. Szukajcie go w Biedronce.

Lirene Dermoprogram, Krem regenerujący do stop- kosztuje około 5-6 złotych, a jest fenomenalny. Możecie go też kupić w wersji np. odżywczej. Zmiękcza, nawilża i pomaga kiedy pięty są popękane. Sprawdzi się zarówno u osób, które mają bardzo zniszczone stopy jak i u tych, którzy szukają dobrej pielęgnacji na co dzień. Nie ma przyjemnego zapachu, ale działa świetnie. Co najważniejsze po nałożeniu kremu efekt pięknych i gładkich stop utrzymuje się długo. Niektóre kremy działają tylko na chwilę.

Mam nadzieje, że któryś z wyżej wymienionych produktów zagości w Waszej kosmetyczce i będziecie z niego zadowolone. Buziaki ;* 


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie neonowe kolory na lato, teraz akurat mam neonową żółć na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że tak mało produktów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam żelu do mycia buzi z BeBeauty i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z Safari lubię za kolory ale z każdym otwarciem gęstnieją coraz bardziej, co nie jest ich zaleta, ale za taką cene da się to wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten lakier z safari- neonowy pomarańcz- zamknał moja kolekcje neonów ...mam juz neonowe wszystko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie gustuję w lakierach Safari, ale kolory mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubie te żele z bebeauty. Ale sama osobiscie używam tego zelu do demakijażu i jest to moj KWC :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronkowe żele wygrywają :) Najbardziej lubię ten micelarny :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lakiery są co roku na targach kosmetycznych w krakowie, ostatnio je kupowałam za jakieś 2,50zł, maja ciekawe kolory no i cena jest po prostu śmieszna!
    ~P. ♥

    OdpowiedzUsuń