sobota, 16 czerwca 2012

L'oreal, Color Rich Vernis, lakier do paznokci

Cześć!
W końcu czerwiec,  prawdziwy czerwiec. Za oknem słońce, jest ciepło, suuuper! :) Szkoda tylko, że powinnam się uczyć. No właśnie , powinnam.... ;P Ale nie ważne... dziś kibicujemy! Polska! Polska! ;D


Oto lakier, który jak wiecie udało mi się kupić na promocji w Rossmanie. Regularna cena tej serii lakierów z L'oreal to prawie 21 zł. Ja kupiłam go za 10 złotych.  Do wyboru były trzy kolor: żółty, czerwony i brudny róż, na który ja się zdecydowałam.
Jest to numer 204. Lakier ma szeroki pędzelek, co ułatwia malowanie. Ładnie kryje po 2 warstwach i pięknie błyszczy. Schnie dość długo, ale jest bardzo trwały. Jestem z niego bardzo zadowolona. Kolor jest bardzo ciekawy, idealny na każdą okazję, a sama buteleczka lakieru jest niewielka i elegancka. 

Będziecie dziś kibicować? ;)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie naturalne kolory, piękny jest.
    Ja bedę kibicować:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny odcień, moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne pazurki i śliczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor;) Masz prześliczne paznokcie;) A pewnie, że kibicuję;D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ty masz ładne te paznokcie, no nie mogę!! :D a kolor piękny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. kibicowałam i jak zwykle- za słabo:) śliczny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor lakieru :)

    Oczywiście, że kibicowałam, ale chyba za słabo ;)

    OdpowiedzUsuń