niedziela, 1 stycznia 2012

TAG Lakieromaniaczki

Witam Was w Nowym Roku! Aby dobrze go rozpocząć, to dziś będzie wpis, o który mnie poproszono. Jest to TAG Lakieromianaczki. A lakieromaniaczka to zdecydowanie ja!




1.Ulubiona marka lakierów
Jako prawdziwa lakieromaniaczka lubię wiele marek. Najpierw jednak zawsze zwracam uwagę na kolor, a dopiero później na to, jaka jest to firma. Cenie sobie Golden Rose, Wibo, Inglot, Eveline itp. itd.

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Wszystko zależy od okazji. Częściej jednak wybieram kremowe ;)

3.OPI,China Glaze czy Essie?
Cóż są to lakier drogie, a przecież trzymają się na paznokciach tak samo jak takie za 5 czy 10 złotych. Kolory też można znaleźć w tańszych odpowiednikach, także....

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Różnie, zależy czy mam czas, czy też nie. Zazwyczaj 2 razy w tygodniu.

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Kiedy nie mam pomysłu na kolor, to zwykle wybieram czerwony bądź nude. Pasują zawsze i na każdą okazję. Jednak kto mnie zna, ten wie, że potrafię mieć na paznokciach całą paletę kolorów.

6.Ciemne czy jasne pazurki?
I tu też nie potrafię odpowiedzieć jednoznacznie. Raz tak, a raz tak.

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Akurat teraz mam frencha

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Tak sobie.

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Nie, ale jak czytaliście wyżej, czasem się na niego skuszę.

10.Ulubiony zimowy kolor?
Hmmm.... może srebrne lakiery. Chociaż w sumie, jeszcze w tym roku takiego nie miałam na paznokciach. Ale też czerwienie, złoto, ciemniejsze kolory.

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Essence colour&go. Te lakiery nie trzymają się u mnie nawet przez 1 dzień.

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego?Jaki jest Twój ulubiony?
Bardzo rzadko, gdyż lakiery trzymają się u mnie nieźle. Obecnie mam w swojej kolekcji top z Manhattanu.

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Ja naprawdę lubię się bawić kolorami. Więc chyba nie ma takiego.

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Tak, są to zazwyczaj różnego rodzaju odżywki np. z Avonu, czy Ados.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Różnie, ale chyba z mocnym połyskiem

16.Wzorki czy prosty,monochromatyczny manicure?
Monochromatyczny

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Mam kilka w swojej kolekcji. Efekt jest całkiem spoko.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Mam sporą kolekcje lakierów, także chyba nie mam jakiegoś takiego, który bardzo chciałabym mieć.

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Essence nail art twins numer 2.

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Lubię i to i to

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Już w podstawówce zdarzało mi się malować paznokcie bezbarwnym lakierem. Ale już tak na poważnie, to malowałam paznokcie pod koniec gimnazjum.


Jak minął Wam Sylwester? Macie jakieś Noworoczne postanowienia?

1 komentarz:

  1. Bardzo podobnie jak ja :) z tym, że ja nie lubię za bardzo czerwonych paznokci (nie wiem czemu... przecież są klasyczne i seksowne) i rzadko takie noszę ;P

    OdpowiedzUsuń