środa, 30 listopada 2011

PIerwszy KissBox- Listopad 2011

Już jest! Nasz pierwszy polski KissBox! Co to jest? KissBox to pudełko z kosmetykami (4-5). Nigdy nie wiemy co się nam w nim trafi. Może być to krem, lakier lub cokolwiek innego. Za pudełeczko płacimy 25 złoty i zamawiamy je sobie w dowolnie wybranym miesiącu na stronie kissbox.pl. Możliwa jest też subskrypcja na 3,6 lub 12 miesięcy. Oto co znalazło się w pierwszym kissboxie:

1. Krem odżywczy z wyciągiem z lukrecji- Natura Officinalis
2. Lakier do paznokci z ekstraktem z bambusa- Mollon Cosmetics
3. Pomarańczowy peeling do twarz- Fridge by yDe
4. Olejek do kąpieli lub masażu- AROMATFERAPYBEAR

Oprócz marki lakieru do paznokci, żadna inna marka nie była mi znana, dlatego cieszę się, że mogę je poznać.

Cała paczuszka wygląda naprawdę pięknie. Ładne pudełeczko i elegancko opakowane robi wrażenie. Liczyłam jednak na większe pojemności kosmetyków.

Na razie mam dla Was tyle. To takie pierwsze wrażenie. Zapraszam Was do obejrzenia filmiku na yt i czekam na Wasze opinie.

Kiss ;*

3 komentarze:

  1. a więc tylko ja sie nie załapałam:)? buuu:( koniecznie napisz cos więcej, jestem baaaardzo ciekawa. zwłaszcza ten olejek do masażu mnie kusi, bo olejki uwielbiam:) pojemności może tak tylko na próbę dali malutkie, ale powinno być odwrotnie- dla zachęty:) zobaczymy co będzie potem...chyba sie zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. to pakaz swoja w końcu!! ;d chce zobaczyć i pewnie nie tylko ja ;D

    OdpowiedzUsuń