poniedziałek, 27 października 2014

Wibo, Glamour Satin, numer 3

Hej!
Gdy ujrzałam nową serię lakierów w szafie Wibo w Rossmannie, nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Skusiłam się na jeden z serii o nazwie Glamour Satin. Pod tą nazwą kryje się efekt pół matowego manicure, imitującego satynę. Zobaczcie sami! :)


Mój odcień to numerek 3. Przyciągnął mnie ładnym odcieniem fioletu i migoczącymi drobinkami, których niestety za bardzo nie widać na paznokciach. Lakier kosztuje około 6-7 złotych.


Aby uzyskać ładne krycie, należy nałożyć dwie warstwy. Lakier wysycha błyskawicznie, a efekt utrzymuje się 2-3 dni. Muszę przyznać, że nosiłam go na swoich paznokciach praktycznie przez cały ten miesiąc.

I jak się Wam podoba? Próbowałyście lakierów z tej serii?

4 komentarze:

  1. Muszę przyznać, ze wibo teraz wpuściło bardzo fajne lakiery! :) co jeden to lepszy! Ten mi sie bardzo podoba! Choc 2-3 dni to dla mnie za krótko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, a nałożyć na niego jakiegoś utrwalacza nie można, bo straci swój urok.

      Usuń
  2. Super kolor i ciekawy efekt na paznokciach :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń