wtorek, 6 maja 2014

Golden Rose, Gel Look Top Coat i FM Group, Osuszacz do lakieru.

Hej! ;)
Dzisiejszy wpis z pewnością spodoba się wszystkim lakieromaniaczką, które cenią sobie szybkie wysychanie lakieru, piękny połysk i trwałość. Poznajcie dwa produkty, które mogą Wam pomóc w pracy nad oczekiwanym efektem ;)



Pierwszy z omawianych dziś produktów to osuszacz do paznokci z FM Group. Kosztuje 17 złotych i 90 groszy. Jego zadaniem jest skrócenie czasu wysychania lakieru, zapobieganie powstaniu smug i zarysowań. Ponadto ma nabłyszczać płytkę, uwydatnić kolor lakieru i nie wysuszy skórek. Jak jest naprawdę? To idealny produkt, dla osób, którym zależy na szybkim wysychaniu lakieru. Już w 1 minutę od aplikacji mamy suche paznokcie! Ponadto delikatnie nabłyszcza lakier i minimalnie wydłuża jego trwałość. Jego aplikacja jest łatwa i szybka. Osuszacz ma wygodne opakowanie z atomizerem. Kiedy pomalujemy już paznokcie, wystarczy wykonać 2-3 psiknięcia na jedną rękę, a następnie na drugą. Dłonie pokryją się tłustą warstwą, dlatego aplikacje warto wykonać w łazience, aby nic się nie pobrudziło. Po upływie 1 minut delikatnie wycieram ręce i gotowe. Dla pewności można odczekać jeszcze do 5 minut, aby nic się odcisnęło się na naszych paznokciach. Dzięki tłustej warstwie, którą zostawia produkt, skórki są idealnie nawilżone. 
Zobaczcie jak prezentuje się lakier po użyciu osuszacza:


Chwilę po aplikacji. 

Po 3 dniach od aplikacji.Widać już starcia i odpryśnięcia. 

Głównym zadaniem tego produktu jest przyspieszenie wysychania lakieru. I spisuje do tego rewelacyjnie. Nie oczekujmy od niego niewiadomo jak długiej trwałości, czy pięknego połysku. On sprawi, że w ciągu minuty lakier na paznokciach będzie już suchy. 



A oto drugi produkt, który kupiłam totalnie w ciemno. Jest to Top Coat z Golden Rose, który kosztuje około 10 złotych. Można go kupić w drogeriach, gdzie sprzedawane są lakiery tej marki, lub w wysepkach Golden Rose. Po jego zakupie zaczęłam czytać o nim opinie i spotkałam się z wieloma negatywnymi ocenami. Dla mnie jest to bardzo dobry produkt, którego jedynym minusem jest długi czas schnięcia.
Głównym zadaniem lakieru jest nadanie pięknego blasku, wręcz efektu żelowych paznokci i przedłużenie trwałości. Top Coat faktycznie tworzy na paznokciach cudną błyszczącą tafle. Dzięki szerokiemu pędzelkowi, jego aplikacja jest szybka i przyjemna.  Produkt przedłuża również trwałość, ale jest to zależne od właściwości lakieru bazowego. Z jednym lakierem współpracuje lepiej, z innym gorzej.
Aplikuje się go po 2 minutach, od nałożenia ostatniej warstwy lakieru. Następnie musimy odczekać jakieś 30, a nawet 40 minut, aby dobrze wysechł. Jednak efekt jaki daje, rekompensuje mi ten długi czas wysychania.
Czytałam, że po kilku godzinach od aplikacji zaczyna pękać na paznokciach. W moim przypadku tylko raz i to po 3 dniach miało coś takiego miejsce. Na lakierze powstała niemal niewidoczna pajęczynka, która mi osobiście nie przeszkadzała. 
Zobaczcie jak prezentuje się na różnych lakierach:


Po 4 dniach od aplikacji


Zaraz po wyschnięciu.


Po 4 dniach od aplikacji

Jak dla mnie efekt, jest naprawdę super. Idealny na większe wyjścia. Paznokcie pomalowane tym produktem, przykuwają spojrzenia. 

Podsumowując, są to dwa godne polecenia produkty, w które warto zainwestować. Osuszacz przyda się w chwilach, gdy mamy ochotę na szybką zmianę koloru  i szybki czas wysychania. Top Coat z Golden Rose pomoże nam w uzyskaniu długotrwałego efektu "Wow!" 

 Co sądzicie o tych produktach? Czego używacie po nałożeniu ulubionego kolorowego lakieru? ;)

3 komentarze:

  1. równiez w ciemno kupiłam Top Coat z Golden Rose:) trzeba czekać aż 30minut jak wyschnie?! długo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie opublikowałam notkę z recenzjami dwóch Top Coatów, chwilę później zaglądam na Twój blog, na którym mnie dawno nie było, a tu.. proszę ;D Mimo wszystko nie przekonałaś mnie do tych produktów, działanie mojego jest znacznie lepsze, o ile Twoje zdjęcia odzwierciedlają stan faktyczny :) Zapraszam, jeśli chcesz poznać moje propozycje :)

    OdpowiedzUsuń