sobota, 23 listopada 2013

Dominika idzie na wesele.

Cześć!
Sezon ślubno-weselnych makijaży powoli dobiega końca, ale mam dla Was jeszcze małe co nieco. Niedawno moja przyjaciółka Dominika wybierała się na wesele. Poprosiła mnie o wykonanie fryzury i makijażu. Co prawda  nie jestem specjalistką, jeśli chodzi o wymyślne uczesania, ale udało mi się zadowolić moją przyjaciółkę. W wykonywaniu makijaży czuję dużo pewniej i tym razem zaproponowałam Dominice, nieco ostrzejszy makijaż. Zwykle maluje ją delikatnie ponieważ należy do osób, które nie lubią szaleć z kolorem i intensywnością cieni. Na szczęście udało mi się ją przekonać do drobnej zmiany i moim zdaniem, efekt jest obłędny. Dominika wygląda pięknie. Zresztą, oceńcie sami!


Włosy zostały pokręcone przy pomocy lokówki, a następnie delikatnie upięte na boku. Dość długa już grzywka z prostej stała się pofalowana i ułożona w taki sposób, aby nie zasłaniała twarzy Dominiki.

Na buzię nałożyłam podkład rozświetlający, który utrwaliłam pudrem. Na oczach króluje odrobina bieli, szarości i czerni. Dodatkowo, górną powiekę podkreśla roztarta czarna kreska, a dolną srebrny cień. Do tego oczywiście tusz do rzęs, oraz delikatne podkreślenie brwi.

Kości policzkowej podkreśla bronzer, a usta różowy błyszczyk. Makijaż utrwaliłam fixerem z Kobo.

Całość tworzy kobiecy, elegancki i odważny look. Bardzo lubię widzieć Dominikę, właśnie w takiej wersji. W dniu, gdy wykonywałyśmy makijaż oraz fryzurę udało nam się złapać cudowne światło, które tylko dodaje urokowi moim amatorskim zdjęciom.

Domciu dziękuję, że po raz kolejny mi zaufałaś i zgodziłaś się znów zagościć na moim blogu. Jesteś wspaniała!

Co sądzicie o fryzurze i makijażu? ;)


7 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba, tak elegancko, romantycznie, zwiewnie, a zarazem podkreślona uroda modelki :) ładna sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda pasują jej te kolory;) a dopełnia to wszystko super fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się uczesanie :) makijaż świetny, nie jest za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, delikatnie, dziewczęco i świeżo:)

    OdpowiedzUsuń