piątek, 25 stycznia 2013

Tanie i dobre, dobre i tanie część 8

Cześć!
Jeśli lubicie dbać o siebie, wydając przy tym niewiele pieniędzy, zapraszam do przeczytania dzisiejszego wpisu. Oto już 8 część serii, w której pokazuję Wam kosmetyki tanie, ale godne polecania. :)



Elfa, Green Pharmacy, Olejek łopianowy ze skrzypem polnym przeciw wypadaniu włosów- kosztuje 5-7 złotych. Producent zaleca, aby stosować go na skórę głowy, ale ja używam go również na całe włosy. Trzymam go około 20-30 minut. Efekt? Włosy faktycznie mniej wypadają, są mocne, gładkie i lśniące. O tym produkcie przeczytacie jeszcze na moim blogu ;)

Babydream, szampon dla dzieci- jeśli lubicie używacie produktów z dobrym składem, to jest to szampon dla Was, a kosztuje 3-4 złote. Długo zastanawiałam się nad jego kupnem, ponieważ moje włosy szybko przetłuszczają się u nasady. Bałam się, że tak delikatny szampon nie sprawdzi się u mnie.  O ile pierwsze użycia, nieco zraziły mnie do tego szamponu, później było o niebo lepiej. Moje włosy są miękkie, ładnie się układają, błyszczą i po prostu im służy. Więcej o tym szamponie dowiecie się w kolejnych wpisach.

Elfa, Green Pharmacy, Szampon do włosów tłustych u nasady i suchych na końcach- ciekawe połączenie produktu, który dobrze oczyszcza, ale też nawilża włosy.. Kosztuje 6-8 złotych. Dobrze się pieni i jest wydajny. Spowalnia proces przetłuszczania, nie wysuszając przy tym skóry głowy. A końcówki? Cóż moje są zwykle w dobrym stanie, dlatego u mnie się sprawdza. Jego skład jest nieco gorszy od szamponu, który opisywałam wyżej, ale nie znaczy to, że jest zły.

Anida, Krem do rąk łagodzący glicerynowo- aloesowy- kupiłam go za 2,99 i noszę codziennie w torebce. Doskonale sprawdza się właśnie teraz, kiedy duży mróz szkodzi naszym dłoniom. Nawilża i faktycznie działa łagodząco.

Se yo, Limonka, krem do rąk, skóra sucha-  możecie go kupić w ,,Naturze" za około 3-5 złotych. Bardzo dobrze nawilża dłonie, nawet w największe mrozy.

Na zakończenie pragnę się z Wami podzielić radosną nowiną. Sesja już za mną  i mam teraz kilka wolnych dni. ;)


5 komentarzy:

  1. U mnie szampon Babydream nie sprawdził się - włosy były sianowate, splątane, chropowate w dotyku. Używam go teraz do mycia pędzli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam produkty do włosów z Green Pharmacy :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham Babydrema :D ten szampon jest genialny i bardzo dobrze myje włosy :)



    Zapraszam do mnie :)



    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myję babydream i nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam , mogę wiedziec gdzie kupić Elfa, Green Pharmacy bardzo proszę o odpowiedź w mailu edyta196@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń