wtorek, 13 listopada 2012

Liebster Blog

Cześć!
Dwie świetnie blogerki  Sandra prowadząca blog sandra-107.blogspot.com/ i Ewelina z blogu eweliaa.blogspot.com/ przyznały mi wyróżnienie Liebster blog w ramach uznania za ,,dobrze wykonaną robotę". Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.

Oto pytania od Sandry:

1. Jaką kuchnię najbardziej lubisz?

Tak naprawdę w każdej jest coś co lubię. Lubię np. bogactwo i ostrość  chińskich przypraw, włoskie makarony..... i mogłabym tak długo wymieniać.

2. Czym zajmujesz się na co dzień (uczysz się, pracujesz)?
Moje główne zajęcie to studiowanie. Czasami pracuję dorywczo.

3. Jesteś typem samotnika, czy raczej duszą towarzystwa?
Jestem osobą towarzyską, ale są chwilę, gdy lubię być sama ze sobą.

4. Jakie posty najchętniej czytasz?

Bardzo lubię czytać posty o ulubieńcach miesiąca, o wszelkich nowościach kosmetycznych, a także ciekawe tagi.

5. Co zmieniłabyś na moim blogu?

Bardzo lubię Twój blog i nie widzę potrzeby zmieniania czegoś. Twoje recenzje są zawsze rzetelne i konkretne, pełne zdjęć.

6. Oglądasz youtubowe kanały urodowe?
Oglądam i bardzo lubię to robić. Prowadzę też własny kanał.

7. Co jest na Twojej wishliście na najbliższe 3 miesiące?
Nie prowadzę tego typu listy. Nie raz już się przekonałam, że rzadko udaje mi się kupić to co zaplanowałam.

8. Posiadasz jakieś zwierzęta?

Tak, mam psa ;)

9. Wyobrażasz sobie życie bez blogowania na chwilę obecną?


Raczej nie, to wspaniała odskocznia od codzienności i chwila, gdy mogę robić to co lubię. Choć zdarzają się chwilę, kiedy nie mam na to czasu, jak np. teraz to póki co nie skończę z blogowaniem.

10. Co najbardziej Cię relaksuje?
Wolny wieczór, gdy mogę obejrzeć ulubiony serial bądź film. Relaksuje mnie też jazda rowerem, gdy jest  ciepło i słonecznie.


11. Jakie cechy swojego wyglądu i charakteru uważasz za najcenniejsze?
Jeśli chodzi o charakter to cenie w sobie swoją wrażliwość i to, że nie jest łatwo mnie zmienić, ulec wpływowi. Mam też optymistyczne podejście do życia, staram się dzielić z innymi tym co dobre, a nie tym co złe. A jeśli chodzi o wygląd.... hmmm czy można powiedzieć, że jest w nim coś cennego. To co mam ładne teraz, za parę lat może już takie nie być. Obecnie lubię w sobie jednak oczy i uśmiech. ;)

A teraz pytania od Eweliny i moje odpowiedzi:

1. Telefon dotykowy czy normalny?
Od trzech miesięcy jestem posiadaczką telefonu dotykowego i jestem zadowolona. Telefony tradycyjne na pewno lepiej sprawdzają się w codziennje komunikacji. Telefony dotykowe dają nam możliwość, noszenia ze sobą małego komputera.

2. Cienie zielone czy niebieskie?

Zależy w jakim makijaż i na jakiej osobie.

3. Ulubiona perfuma?

Nie mam jednego, ulubionego zapachu.

4. Woda smakowa czy napój owocowy?
I to i to :)

5. Mycie włosów rano czy wieczorem?

W okresie jesienno-zimowym dbam o swoje zdrowie i myje włosy wieczorem. Latem często myje włosy rano.

6. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk?
Lakier do paznokci ;)

7. Jakie kolory goszczą na twoich powiekach?
Lubię bawić się kolorem, dlatego na moich powiekach goszczą i brązy i fiolety i szarości i pomarańcze i co tylko chcecie ;)

8. Unikasz prostownicy?

Codziennie prostuje swoją grzywkę.

9. Szokowanie wyglądem czy zachowaniem?
Zastanawiam się teraz, czy szokowanie jest zjawiskiem pozytywnym, czy negatywnym. Hmm... Spośród tym dwóch wybiorę chyba szokowanie wyglądem.

10. Pisanie ołówkiem czy długopisem?

Pisanie długopisem.

11. Romantyczny spacer z kolacją czy w spotkanie w domowym zaciszu?
Zależy od nastroju i okazji. ;) 

Ponieważ, większość blogerek, które cenię otrzymała już to wyróżnienie,pozwolę sobie nikogo nie wyróżniać. ;)



3 komentarze:

  1. Ja też tak mam że włosy myję zależnie od pory roku albo rano albo wieczorem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi;) Sądziłam, że właśnie taka jesteś: optymistyczna, wrażliwa i będaca zawsze sobą;) Też kocham makarony;)

    OdpowiedzUsuń