wtorek, 1 maja 2012

Vilmorin, Beauty &Spa, czyli zioła dla urody.

Witam Was w pierwszym dniu maja!
Jest ciepło, słonecznie, kolorowo, cuuudnie! I proszę mi nie marudzić, że jest za gorąco ;)

Ostatnio kupując nasionka do swojego ogródka, zauważyłam serię ziół, przygotowaną specjalnie dla kobiet. Są to ziółka, które możemy posiać u siebie w ogródku, w doniczce w domu, na działce, lub gdzie tylko sobie chcemy. Wybierać możemy pośród 4 zestawów: ziół do kąpieli, na piękną cerę, na zgrabną figurę  i wzmacniających włosy. Czyż to nie kuszące? Ja póki do skusiłam się na zestaw ziół na piękną cerę, za który zapłaciłam około 4 złotych.





Nie ma co się oszukiwać. Na nic zdają się najdroższe kremy, odżywki i inne kosmetyki, jeśli nasze dieta, nie będzie nam dostarczała niezbędnych witamin i składników. Wiem to z własnego doświadczenia. Moja dieta bogata jest w warzywa, owoce, kiełki itp i dzięki temu mam dość mocne i zdrowe włosy, długie paznokcie i całkiem ładną cerę. Wiele moich koleżanek, które pomidora na swoim talerzu widzą raz na miesiąc, niestety często narzekają na wypadające włosy, poszarzałą cerę, czy łamliwe paznokcie. Wydaja mnóstwo pieniędzy na najróżniejsze kosmetyki, które choć pomagają, to niestety krótkotrwale. Jeśli nie dbamy o siebie od środka, wszystko to co złe będzie widocznie na zewnątrz. Dlatego, apeluję do Was o wprowadzenie do swojej diety zdrowych produktów. Dziś prezentuje Wam  zestawy ziół, ale wkrótce pokaże też swoją hodowlę kiełków.

Jeśli skusicie się na taką mieszankę ziół, na pewno nie pożałujecie. Nie wymagają, wiele opieki, a pomogą nam być zdrowe i piękne. Kiedy urosną możemy je dodawać do kanapek, sałatek, zup i  do wielu innych potraw.

W polecanych dziś przeze mnie zestawach znajdziecie:
- szałwie, działa antyseptycznie i wzmacniająco
- tymianek, działa bakteriobójczo
- rozmaryn, pobudza krążenie krwi, działa tonizująco i przeciwzapalnie
-rumianek, przeciwdziała stanom zapalnym, dodaje blasku włosom
- nasturcję, zawiera witaminę c, pomaga na pryszcze, wzmacnia włosy
- nagietek, działa bakteriobójczo, łagodzi podrażnienia
- lubczyk, poprawia przemianę materii
- bazylię,   łagodzi niestrawność, likwiduje zmęczenie
- tymianek, łagodzi dolegliwości układu trawiennego
(To tylko niektóre właściwości, opisanych przeze mnie ziół.)

Skusicie się na takie ziółka dla zdrowia? Jesteście zadowolone ze swojej diety?



7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, właśnie. Ja tu ostatnio chciałam napisać, a tu niespodzianka....
      Jeszcze się upewnię 3 pełnowymiarowe, 2 próbki? Zaraz się odezwę telefonicznie :)

      Usuń
    2. usun jak zapiszez :D

      Usuń
  2. hej nie mam, usunelam :D kiedy box? na kiedy Ci pasowało by?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jestem gotowa, tylko nie wiem czy wolisz u nas w mieście, czy w naszym studenckim miasteczku?

      Usuń
    2. ja czeciej siedze w siedlcach :D

      Usuń
  3. Chciałabym na wiosnę zmienić swoją dietę, dodać więcej warzyw i owoców, a odjąć słodyczy i chipsów, ale potrzebuję jakiegoś motywacyjnego kopa;)

    OdpowiedzUsuń