sobota, 12 maja 2012

TAG: Wiem co jem!

Dziś coś nie kosmetycznego, ale wiążącego się z naszą urodą i dobrym samopoczuciem. Tag, pierwszy raz zobaczyłam u kolorowego pieprzu i postanowiłam, że i ja go zrobię. Zachęcam wszystkie moje czytelniczki i blogowiczki do zrobienia tego tagu :)






1. Czy uważasz, że odżywiasz się zdrowo?
Jem wiele zdrowych produktów, ale niestety tych niezdrowych też jest sporo. Choć codziennie jem owoce, warzywa itp, to w mojej kuchni goszczą też np. sosy z torebki , czy paluszki. Jednak bardzo, bardzo rzadko jem chipsy, czy hot-dogi.

2. Czy zwracasz uwagę na skład produktów spożywczych? Jeśli tak, to jakich składników unikasz?
Zwracam  uwagę na skład produktów, ale nie robię tego nałogowo. Zwykle robię to kiedy kupuję coś nowego. Kupując np, jakiś produkt z kurczaka, zwrócę uwagę na to ile kurczaka jest w składzie produktu. Jeśli jest go dajmy na to tylko 10%, to jest to zwykły bubel.. Sprawdzam też, czy tak naprawdę soki bez cukru, zamiast cukru nie mają słodzika itp.Wychodzę też z założenia, że im dłuższa lista składników, tym gorszy jest to produkt.

3. Jesz dużo warzyw i owoców?
Tak, codziennie jem warzywa i owoce.

4. Czy kiedykolwiek się odchudzałaś? Na jakiej diecie?  Zamierzasz odchudzać się w przyszłości?
Wielokrotnie się odchudzałam z lepszym lub gorszym skutkiem, ale nie były to jakiejś popularne diety. Na pewno będę się odchudzać w przyszłości.

5. Czy czujesz się dobrze w swoim ciele?
Nie jestem szczupła i nigdy nie będę. Są dni kiedy czuję naprawdę dobrze w swoim ciele, a są też takie kiedy jestem załamana.

6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Mam wiele ulubionych potraw, ale jeśli mam wybrać jedną, to jestem miłośniczką rosołu. Kocham też wszelkiego rodzaju sałatki i surówki.

7. Czy lubisz gotować?
Tak lubię, choć nie robię tego często.

8. Co chciałabyś wyeliminować z diety, a co do niej wprowadzić? Dlaczego?
Chciałabym wyeliminować cukier, bo nie jest zdrowy. Chętnie wprowadziłabym do swojej diety picie większej ilości wody, bo jest najlepsza dla organizmu.

9. Czego nie możesz przełknąć, a co mogłabyś jeść cały czas?
Nie zjem wszelkiego rodzaju salcesonów, kiszek, móżdżków, robaków itp. Cały czas mogłabym jest sałatki i wafle Sonko :)

10. Ile jesz posiłków dziennie?
Myślę, że około 4, różnie to bywa. Raz jem więcej a raz mniej.

11. Wypijasz odpowiednią ilość wody ( 8 szklanek dziennie)?
Nie. Piję mało wody, a więcej soków, czy  herbaty.

12. Czy możesz polecić jakąś zdrową, prostą przekąskę?
Hmm... może zaproponuje Wam pomidorki pokrojone w plastry, do tego robimy sos z jogurtu, kilku ząbków czosnku, dużej ilości pietruszki i soli oraz pieprzu. Sos mieszamy i polewamy nim pomidory. Smacznie, szybko i  zdrowo! :)

P.S Na moim blogu pojawiły się etykiety, mam nadzieję, że ułatwi to poruszanie się po blogu :)


2 komentarze:

  1. Nabrałam ochoty na pomidory po ostatnim pytaniu, uwielbiam je;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też odpowiedzialam na ten tag:D tez uwielbiam wafle sonko!!

    OdpowiedzUsuń