wtorek, 24 kwietnia 2012

Wibo- Trend Edition, Wonder Nails

Cześć dziewczyny!
Wczoraj w moje ręce wpadły nowości od Wibo, głównie do paznokci. Marka wypuściła serie nowych lakierów Trend Edition i Wonder Nails, oraz akcesoriów Wonder nails. Oto co sobie kupiłam :


Zdecydowałam się na dwa lakiery z serii Trend Edition i ,,bajery" do paznokci Wonder nails. Chociaż najchętniej kupiłabym wszystkie lakiery z obu serii, bo kolory  są obłędne. Znajdziecie i pastele i odcienie neutralne, a nawet bardzo bardzo kolorowe i żywe.   Biegnijcie do Rossmana! :)
Jak widzicie ja mam dwa stonowane kolory lakierów- jasny niebieski i taki żółto-beżowy. Do tego kupiłam jeszcze naklejki, które są szablonami. Naklejamy je na paznokieć, puste miejsce wypełniamy lakierem, odrywamy i mamy perfekcyjny wzorek. Super :)
Każda z rzeczy, które kupiłam kosztuje 5 złoty i parę groszy, także myślę, że warto coś sobie wybrać.

Macie już jakieś cudeńka z tych kolekcji?

8 komentarzy:

  1. ja kupilam taka ostra pomarancz i chcialam jeszcze rozowy i nude ale nie mialam juz gotówki :D wczoraj stalam przy szafie wibo z 10 minut :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a i nie wiem czy zauwazylas ale extreme nails tez ma pare nowych (bardzo fajnych kolorow), z tego co zauwazylam tekze express (?) growth dodało nowe pastele:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba wczoraj prawie w tym samy czasie zachwycałyśmy się lakierami. ;D Tak się zapatrzyłam na nowości, że nie zwróciłam uwagi na starsze kolekcje :P
      P.S Nie kupuj różowego :p

      Usuń
    2. czemu różowego nie? :D

      Usuń
  3. przedwczoraj jeszcze nie było, muszę zobaczyć dziś...ale mam nowości my secret:)

    OdpowiedzUsuń