środa, 21 marca 2012

Paczuszka od Jadziii

Cześć!
W poniedziałek, kiedy wróciłam do domu po całym ciężkim dniu zajęć, czekała na mnie paczuszka. A w środku kilka ciekawych i nowych dla mnie kosmetyków od Jadzi, na której kanał gorąco Was zapraszam http://www.youtube.com/user/Jadziii.
Jadzia przesłała mi kosmetyki marki Alkemika. Nie miałam styczności z tą firmą, dlatego cieszę się, że mogę przetestować tak wiele produktów. Dostałam 4 próbki fluidów, próbkę brązero-rozświetlacza, cień do powiek i katalog firmy. A dokładnie:
- kolagenowy podkład pielęgnujący numer 92
- fluid matująco-kryjący, numer 82
- kryjący fluid o przedłużonej trwałości, numer 52
- fluid liftingująco-modelujący, numer 72
- mineralny sypki puder brązujacy, 1 Sunrise
-Diament mono, cień do powiek, numer 30

Wczoraj po raz pierwszy wypróbowałam kolagenowy podkład pielęgnujący, puder brązujący i cień. Moje pierwsze wrażenia są całkiem dobre. Podkład nie jest gęsty, ładnie się rozprowadza. Moim zdaniem akurat ten nada się dla skóry suchej i zmęczonej, cera tłusta będzie się po nim mocno błyszczeć. Cień ma bardzo ciekawy kolor, wygląda na ciemny niebieski, ale na oku jest bardziej fioletowy i ładnie rozświetla spojrzenie. Brązer to mój faworyt. Uwielbiam takie produkty.Ładnie modeluje i rozświetla policzki.

Jeśli jesteście ciekawe innych kosmetyków tej marki, to zajrzyjcie na kanał Jadzi. Tam również możecie wziąć udział w konkursie i wygrać produkty tej marki. Zapraszam! :)

3 komentarze: