sobota, 4 lipca 2015

Makijaże weselne Dominiki i Julki.

Czeeeeść! 
Ale stęskniłam się za blogowaniem. Po miesięcznej przerwie.... wracam! Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo pracowite i spędzałam wiele godzin przed komputerem, dlatego nie miałam chwili na przyjemności. Na dobry początek zapraszam Was do obejrzenia dwóch makijaży mojego autorstwa. :)




Oto Dominika i makijaż w jej ulubionych kolorach- różnych odcieniach fioletu. Mimo ciemnych barw, oko było fajnie podkreślone i rozświetlone. Dominika czuła się w tym makijażu bardzo dobrze :)



A oto Julcia i jej makijaż z dużo ilością złota , zieleni i mocną kreską. Użyte kolory podkreśliły piękną opaleniznę i wcale nie zabrały dziewczęcego uroku Julki. 


Który makijaż przypadł Wam do gustu? :)

5 komentarzy:

  1. Oba super ! Dziewczyny wyglądają świetnie ! Ale pierwszy jest po prostu przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKSUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne makijaże, drugi szczególnie mi sie podoba bo uwielbiam kolor zlota. Obie panie wyglądają cudownie!

    OdpowiedzUsuń