środa, 26 listopada 2014

Pierwszy Joy Box.

Cześć!
Właśnie kilka godzin temu dotarł do mnie mój pierwszy Joy Box. Chciałabym podzielić się z Wami moimi pierwszymi wrażeniami po otwarciu pudełka. :)


Znacie miesięcznik dla kobiet "Joy"? Jeśli tak to pewnie słyszeliście, że wystartowali na rynku z nowym pudełeczkiem pełnym kosmetyków. Na Polskim rynku mamy już kilka rodzajów tego typu produktów, ale muszę się Wam przyznać, że już od dobrego roku się nimi zbytnio nie interesowałam. Pierwszy Joy box przyciągnął mnie nieco innymi zasadami zakupu, od tych , które już znam z innych tego typu pudełeczek. W cenie 49 złotych otrzymujemy 9 produktów, które nie są dla nas niespodzianką. 
Zamawiając pudełko znajduje się już w nim 6 produktów, my dobieramy sobie kolejne 3 z dostępnych 3 kategorii. Wiemy za co płacimy i co dostaniemy. Ja co prawda lubię niespodzianki, ale jeśli interesujecie się tego typu pudełeczkami, to wiece co działo się, kiedy zainteresowane osoby je  dostawały. Coś się komuś nie podobało, coś było nie takie jak powinno itp. Tutaj wiemy co kupujemy, a więc unikamy rozczarowań. 
Na początek zobaczcie co znajdowało się w pudełeczku od samego początku.
Mamy pastę do zębów Signal , która podobno wybiela zęby zaraz po jej użyciu. Do tego peeling enzymatyczny z Bieledny i żel pod prysznic o zapachu kokosowym. Kolejny produkt to balsam do ust marki, które właśnie wchodzi na nasz rynek Vaseline i krem-serum do rąk z Eveline. Szósty kosmetyk to lip tint Bell.
A teraz produkty, które wybrałam sama.
Pierwszy z nich to świeczka Yankee Candle i kieliszek. Kiedy ją zamawiałam na stronce pokazana była świeczka o zapachu świątecznym, ja otrzymałam zapach jaśminowy. Trochę szkoda, ale cieszę się, że w końcu wypróbuje te słynne świeczki. Wybrałam też cień mineralny Annabelle Minerals. Kolor, który otrzymałam to jasny, dzienny beż. Trzeci produkt to baza pod podkład ze Smashboxa.

I tak to wszystko wygląda. Moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne. Choć wiedziałam co dostanę pudełeczko sprawiło mi wielką radość i już chce wypróbować to wszystko co się w nim znalazło. Samo pudełko jest dość duże i masywne, także na pewno do czegoś je wykorzystam.
Plusem Joy Boxa jest fakt, że nie musimy go subskrybować. Kupujemy go wtedy kiedy chcemy. Czytałam, że nie w każdym miesiącu będzie można zobaczyć zawartość pudełeczka, czy też dobrać sobie samodzielnie kosmetyki. Zobaczymy jak to będzie. Więcej informacji znajdziecie tutaj: klik.

Skusiłyście się na grudniowy Joy Box? A może kupicie następne pudełeczko? Dajcie znać. :)

7 komentarzy:

  1. mnie nie skusił, wszystko dostępne w rosmanie, a baza to żenada 5ml ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo.. nawet nie wiedziałam że takie pudeleczko jest :) Produkty, ktore były już jak dla mnie średnie... za to Ty wybrałaś sobie bardzo fajne! :) Kiedyś kupiłam wosk o zapachu jaśminu... chyba najfajniejszy jaki mialam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, też się skusiłam, kiedy zrobiłaś na niego zamówienie? Ile dni szedł;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnej daty nie pamiętam, ale czekałam na paczkę tydzień.

      Usuń
  4. mnie nie kusiło bo wszystko znam ;) ale fajnie, że i oni swoje pudła mają

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudełko całkiem fajne. Super, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pudełko...ale nie skusiłabym się.

    OdpowiedzUsuń