wtorek, 11 października 2011

Trendy jesień/zima 2011 (paznokcie makijaż)




Niemal w każdej gazecie, telewizji, internecie pokazywane są najróżniejsze trendy na sezon jesienno-zimowy. Postanowiłam to wszystko zebrać i zrobić dla Was filmiki i wpis poświęcony modnym odcieniom lakierów do paznokci i makijażom.

Zacznijmy od lakierów do paznokci. W tym sezonie króluje odcienie meteliczne, złoto, czerwień i ciemny niebieski.

Na zdjęciu widzicie wszystkie propozycje lakierów na ten sezon. Jeśli chodzi o złoto to polecam lakier Wibo z nowej kolekcji, numerek 362. Jest piękny, połyskujący i trwały. Kosztuje około 5 złotych. Kolejny odcień do Creme de la Creme z H&M. Cena to coś między 12-14 złotych. Kolor jest niesamowity i bardzo stonowany. Następnie. lakier z Inglota numerek 875. To wersja dla mniej odważnych. Delikatny, perłowy złoty odcień za około 25 złotych. Cena to około 25 złotych. I ostatni do Eveline- Party kolor numer 28, to również odcień złota, dla lubiących mniej ekstrawaganckie kolory. Cena od 2 do 3 złotych

Przejdźmy teraz do czerwieni. Polecam Wam lakier z Golden Rose, numerek 152. Jest to połączenie czerwieni z poświatą złota. Wygląda niesamowicie i kosztuje około 6 złotych. Kolejny jest lakier z Sephory, za którym nie przepadam z powodu słabej trwałości. Kosztuje około 25 złotych i ja mam numer L04. Kolejny jest metaliczny lakier z Euphoria za 5 złotych. Mam numerek 38. Bardzo trudny do opisania, metaliczny bordowy kolor ma w swojej ofercie Wibo. Lakier kosztuje około 5 złotych i jest to numerek 74.

W swojej kolekcji znalazłam tylko jeden odcień niebieskiego, pasujący do obecnych trendów. Jest to lakier z Viprey-Jump za około 4 złote. Numer 147.

Coś już może mniej modnego to kolory szare i srebrne. Może nie tak tredny, ale będą dobrze wyglądać na paznokciach w tym sezonie. Polecam lakier z wibo, bez drobinek w kolorze 62, za około 5 złotych. Kolejny to lakier z H&M, kolo Come rain kupiony w dwupaku za około 10 złotych. Następny jest szary lakier z Inglota, lekko połyskujący w kolorze 961 za 25 złotych. Piękny połyskując, metaliczny lakier ma w swojej ofercie Ados- Art de Lautrec za około 6 złotych. Jest to numerek 32.

I na koniec mam dla Was lakier w kolorze czekolady. Dla mnie jest to wspaniały kolor właśnie na tę porę roku. Jest to Celia, numerek 28 Cocoa . Cena 6- 7 złotych.

A teraz czas na trendy w makijażu. Podobnie jak przy paznokciach bardzo modne są czerwone usta, złote cienie, niebieskie, kobaltowe cienie. Oprócz tego hitem są ciemnie kreski, zrobione eye linerem. Zobaczcie kilka fotek, przedstawiających te trendy. Pamiętajcie, że każdą fotkę możecie sobie powiększyć ;)



Mam nadzieję, że wpis będzie dla Was przydany. Zapraszam Was do komentowania i oglądania mnie na yt. Buziaki ;*

1 komentarz:

  1. Mam ten lakier z Golden Rose i już 3 z kolei właśnie czerwony, ogólnie ta firma produkuje długo trzymające się lakiery. Mam również ciemnoniebieski i ciemnofioletowy lakier z zeszłego sezonu jak widać nadal na czasie:)

    OdpowiedzUsuń