poniedziałek, 5 września 2011

Bielenda- Ideal Skin


Witam Was bardzo serdecznie! Za moim oknem jeszcze świeci słońce i nabrałam ochoty na nowy wpis i filmik, specjalnie dla Was.
Dziś chcę Wam pokazać 2 produkty, które z pewnością znajdują się w niejednym zakładzie kosmetycznym. Na szczęście takie cudeńka mogą gościć, również w naszych domach. Chodzi mi tutaj o produkty z Bielendy do profesjonalnego stosowania.

Na początek przedstawię Wam Peeling do ciała z czerwonym winem. Produkt kupimy w 600 gramowym słoiczku, w cenie 54 złotych. W jego skład wchodzi m.in olej winogronowy i witamina E. Te 2 składniki sprawiają, że nasza skóra jest chroniona przed działaniem wolnych rodników, słońcem, nawilża, wygładza, zmiękcza naskórek itp. Scrub pachnie bardzo przyjemnie i ma czerwony kolor. Podoba mi się również wielkość drobinek, które ścierają nasz naskórek. Żaden peeling kupiony w drogerii, nie dał mi takiego efektu jak właśnie ten. Skóra wygląda pięknie, jest gładka i nawilżona. Świetnie nadaje się przed opalaniem, bo dzięki niemu złapiemy piękny brąz. Oczywiście peeling powinnyśmy wykonać na 2-3 dni przed opalaniem. Również później pomaga zachować nam brąz na dłużej. Dla mnie jest to cudeńko!

Do tego scrubu możecie dokupić sobie różne inne produkty. Ja wybrałam maskę odmładzająco-ujędrniającą. Jeśli będziemy ją stosować systematycznie, nasze ciało naprawdę stanie się piękniejsze. Jej zadaniem jest m.in: ujędrnienie skóry, nawilżenie, redukcja cellulitu, eliminacja toksyn itp. Ja maskę aplikuję na wybrane miejsca pędzlem malarskim. Niestety ręką nie uda nam się jej precyzyjnie nałożyć, a poza tym produkt się marnuje. Następnie owijam się folią spożywczą i wskakuje pod koc na około 40 minut. Po tym czasie zmywam maskę i widzę jak moją skóra, staje się piękniejsza. Za 600 gramowy słoik zapłacimy 62 zł.

Oba produkty kupiłam na stronie: http://dcdpaznokcie.pl/site/. Warto tam zajrzeć, gdyż można zakupić również inne produkty do ciała, włosów, a nawet paznokci. Kupując je i umiejętnie stosując możecie poczuć się jak u kosmetyczki, ale w domowym zaciszu. Myślę, że to super sprawa!

Zapraszam Was do obejrzenia filmiku na temat tych produktów i czekam na Wasze komentarze! ;)

2 komentarze:

  1. Wyglądają bardzo profesjonalnie :) Z pewnością zajrzę na tą stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają cudowna konsystencję, już dla niej bym je kupiła ;) tylko dość drogie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń